Spørgsmål

Nedbrud efter nedbrud


Omdømme 1
Badge

Hej Kan i kaste lidt lys over,hvad problemet helt præcist er herude i Valby.

Vi har haft så mange nedbrud på Internet/TV/Telefoni siden December,så det er ved at være noget frustrerende,og der står “bare” pga en teknisk fejl

Der har været disse nedbrud siden December.

14,dec

19.Dec

30.dec

31.Dec

9.Jan

25.Jan

23.feb

og nu igen idag.


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

I følge forummets regler må følgende ikke posters.

 

Omdømme 1
Badge

Det vidste jeg så ikke.

Men hvordan skal man så kunne få et svar,hvis man ikke må skrive hvor det er henne,jeg kunne jo ikke bare skrive et sted i Valby :)

Omdømme 6
Badge +8

Hej René 

Først og fremmest, så har jeg redigeret din adresse ud af emnefeltet. Adresser må ikke oplyses her. 

Ifht. hvad der ligger til grund for de mange nedbrud, så fremgår det ikke internt hvad den eksakte årsag er - men de teknikere der fejlretter, er naturligvis bekendt med, hvis der er mange problemer i området. Der kan være flere årsager til mange periodiske fejl, og det kan f.eks. være standen på kablerne eller det deciderede anlæg. Uanset hvad årsagen er, er det i hvert fald noget teknikerne har fokus på - men afhængigt af hvad det er, kan det være noget der er ikke er så ligetil at rette. 

Omdømme 7
Badge +9

Her på forummet må der i følge de gældende regler ikke skrives nogen af de oplysninger der er nævnt. Det skal så gøres ved at skrive via Messenger på deres FB side, eller via en PM til en af de medarbejdere der er tilknyttet forummet, det er i øvrigt de samme som svarer på deres FB side.

Besvar