Spørgsmål

Modem til VDSL efter tab af bridgemode D6


Badge +1

Er der nogen der kan oplyse om: ALLNET ALL-BM200VDSL2V DSL-modem 100Mbs Ekstern kan virke på en Yousee kabel forbindelse?
(virke = tilsluttes - tændes og vente 30 minutter og forbindelsen er klar).

Spørgsmålet er højaktuelt efter bridgemode er fjernet i Sagemcom D6


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Idet du har en Sagemcom D6 har du enten fiber eller DSL og du har dermed mulighed for, at købe din egen router, som understøtter dit behov og sætte direkte på forbindelsen. (youSee bruger Vlan ID 101). 

Badge +1

Idet du har en Sagemcom D6 har du enten fiber eller DSL og du har dermed mulighed for, at købe din egen router, som understøtter dit behov og sætte direkte på forbindelsen. (youSee bruger Vlan ID 101). 

Jeg har kabel.
Jeg vil gerne købe mit eget modem.
Jeg kan kun finde ganske få på internettet (indtil videre kun een), men virker den på Yousee?

Jeg har router og switche i hobetal.
Mit behov er: ‘udnyttelse af hurtighed af 4G og sikkerhed (og E-mail) af VDSL’ 4G fjernes ved opbrug af data.
Jeg har tidligere prøvet at skifte modem og der var nogle ting omkring MAC-binding, der tog lang tid.

Omdømme 7
Badge +9

Når der haves Coax så har du enten et Sagem 3890 V2 eller V3 de kan stilles i Bridge.

Badge +1

Når der haves Coax så har du enten et Sagem 3890 V2 eller V3 de kan stilles i Bridge.

Jeg  har to-trådet telefon kabel af kobbertypen!

Badge +1

Når der haves Coax så har du enten et Sagem 3890 V2 eller V3 de kan stilles i Bridge.

Jeg beklager - jeg kender ikke den anvendte betegnelse for et telefonkabel med to tråde af kobber.
For mig er det et to-trådet kabel og ikke en Coax forbindelse.
Hvad kalder du det?

Badge +1

Jeg har to-trådet kobber kabel adgang. Beklager at jeg ikke kender de anvendte betegnelse.

(Af en ukendt årsag ryger mine opslag til moderator)

Badge +1

Er der nogen der kan oplyse om: ALLNET ALL-BM200VDSL2V DSL-modem 100Mbs Ekstern kan virke på en Yousee kabel forbindelse?
(virke = tilsluttes - tændes og vente 30 minutter og forbindelsen er klar).

Spørgsmålet er højaktuelt efter bridgemode er fjernet i Sagemcom D6

Yousee melder at modemet kan bruges.

Besvar