Spørgsmål

Mit Internet App mister navnene på forbundet enheder


Badge

Hej!

 

Jeg har oplevet et par gange, at Mit Internet App’en, mister de navne jeg har givet mine enheder. Kan ikke se at der er sket opdateringer af App’en. Jeg har heller ikke genstartet boosterne/ routeren.

 

Er der andre der har oplevet dette? Og findes der en løsning på at det ikke sker?


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @CJEN 

Det lyder ikke godt. 

Er det på iOS eller Android du oplever dette? For så må vi lige prøve at undersøge det nærmere.

Badge

Hej Kasper,

Det er på IOS jeg oplever det.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @CJEN 

Vi skal have det fejlmeldt, men vi skal bruge lidt flere informationer. Jeg har derfor sendt dig en privatbesked 😊

Badge +1

Jeg oplever præcist samme problem.

havde navngivet 20+ enheder i min iOS app for nogle dage siden.

Alle informationer er resat til de tidligere navne som er Mac adressen på enheden.

fandt I en løsning ?

Badge

Hej Cee5,

 

Desværre blev der ikke fundet en løsning. Medarbejderne er flinke og vil virkelig gerne en løsning. Men sagen skulle videregives til erhverv, da mit abonnement er medarbejderbetalt.

Det gav ikke mening i min optik, da problemet stadigvæk lå i App’en. Derfor gjorde jeg ikke mere ud af det og accepterede forholdene.

Håber at din observation og besked gør at problemet bliver løst. 

Mvh. CJEN

Badge +1

Hmm - altså på routeren kan du jo logge ind direkte og se en “Client list” med navnene som du ser i “Mit Internet” appen. Og når du i appen giver et nyt navn - så slår det ikke igennem på routeren hos mig. Der skal sikkert åbnes for noget kommunikation den vej. 

Men det jeg oplever er i hvert fald at efter noget tid så bestemmer systemet sig for at tage alle navnene fra routeren og overskrive de navne jeg har lavet i Appen. Den navngivningsfunktion i appen er helt ubrugelig så.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Cee5 

Det skal rigtigt nok fejlmeldes, som der nævnes tidligere i denne tråd. Det er lidt den eneste mulighed vi har. Jeg har derfor sendt dig en privatbesked. 

@CJEN; jeg kan godt forstå at det er frustrerende at blive sendt videre - men når der er tale om et erhvervsabonnement, kan vi have nogle begrænsninger herfra ifht. fejlretning. Her skal det så gå igennem TDC Erhverv, selvom der benyttes Mit Internet appen. 

Besvar