Spørgsmål

Mesh Node 5.


Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 20 kommentarer

Hej.

Hvordan ser man om en Mesh node 5 virker efter hensigten,da den ikke fremgår af ens netværk?

Den lyser som efter foreskrifter og fremgår i router som tilsluttet,synes dag bare ikke den har nogen effekt?


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der kan f.eks bruges en kablet forbindelse for at se om der er adgang til nettet.

Omdømme 1
Badge

Der kan f.eks bruges en kablet forbindelse for at se om der er adgang til nettet.

ER ikke helt med!

Jeg har adgang til nettet,men hvis jeg står f.eks 15.m væk bliver signalstyrken ikke bedre hvis jeg sætter mesh node midt i mellem.Så tvivler på den virker!

Omdømme 7
Badge +9

Hvad er styrken på det signal der modtages dels fra Router/Modem, men også fra Noden på det sted der måles fra.

Omdømme 1
Badge

Hvad er styrken på det signal der modtages dels fra Router/Modem, men også fra Noden på det sted der måles fra.

Den er mellem 0-1 streg på mobil uanset om mesh er tilkoblet eller ej...

Omdømme 7
Badge +9

En sådan måling kan ikke bruges, der skal foretages en ordentlig måling med en Analyzer. Så kan man se den faktuelle styrke. Som det vises her, min er den Røde -40 dBm ned til -55 dBm, under det anbefales ikke.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hvad er styrken på det signal der modtages dels fra Router/Modem, men også fra Noden på det sted der måles fra.

Den er mellem 0-1 streg på mobil uanset om mesh er tilkoblet eller ej...

Giver du noden 4-5 min til at lige starte op.. eventuelt slå flytilstand til og fra for at komme på wifi igen.

Hvis du har en streg burde den så give nogle flere streger når du kommer på noden.

Måske skal router samt noder resettes og sættes op igen.

Besvar