Spørgsmål

Manual til sagemcom D6


  • Udforsker
  • 14 kommentarer

Hej,

kan nogen monstro hjælpe med et link til manualen til ovennævnte?

Papir har det med at blive væk, så jeg vil hellere have en pdf liggende på computeren

På forhånd tak

KP


Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er kun det som der findes i kassen ved modtagelse, ikke en manual som sådan. 

Opsætning M.V. findes her. https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/opsaetning/installer-router/wifi-router-d6/fiber

Tak for svaret.

Ikke helt det jeg havde håbet på, men det forklarer jo hvorfor jeg ikke kunne finde noget selv.

Mit problem er, at jeg roder i blinde, når jeg skal finde stik og knapper, derfor havde det været rart med en oversigt over hvad der er hvad

God sommer

KP

Omdømme 7
Badge +9

Tilslutningerne er selvforklarende, ellers er der den medfølgende kvikguide, eller det tidligere postede link.

Kun hvis man kan se dem, ellers ikke. Da jeg skal have hovedet ned bag et skab og drejet i en umulig vinkel for at læse, hvad der står, så er det ikke så helt ligetil ;-(

Omdømme 7
Badge +9

Det lyder som om det ikke er et optimalt sted det er placeret. Det anbefales at det er placeret højt og frit samt så centralt i boligen som muligt for at det kan yde maximalt.

Når først det er sat op, burde der ikke være brug for at ændre på noget rent fysisk.

“Højt og frit” er ikke nødvendigvis optimalt, når det drejer sig om at nå en extender igennem en etageadskillelse til kælderen.

Noget så simpelt som at se hvilken knap, der er WPS knappen er også en udfordring, når man ikke kan komme til at se knapperne, eller tage et billede af dem. Derfor havde det været skønt, hvis man havde en manual med en afbildning - med beskrivelse - hvilket der ikke er i den vejledning du linkede til.

Iflg. købeloven burde YouSee medlevere en vejledning (på dansk) hvad de muligvis også gjorde, men som sagt papir forsvinder. Derfor havde jeg håbet på en pdf.

Jeg må bare flytte skabet, sende en venlig hilsen til kiropraktoren og tage et billede af knapper og stik.

Tak for indsatsen.

Omdømme 7
Badge +9

Der er kun kvikguiden eller de billeder der er i linket, ingen manual, det har You See ikke.