Svar

Kan vi overføre bredbånd til et par dages ophold et andet sted?


Badge

Vi skal være i København et par dage og har brug for wifi. 

Hvad kan vi gøre? 

icon

Bedste svar af Radiomanden 27 August 2023, 20:54

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du et Yousee telefon?

Jeg bruger sommetider telefonen med internet til min iPad når jeg ikke er hjemme...

Omdømme 7
Badge +9

Medmindre man bruger Telefonen som Hotspot non stop, så bør der være rigeligt med Data til et par dage, har den med på ferie, så man ikke skal bruge ubeskyttede net, og der er rigeligt til en uge,

Om der er et YS abonnement på den eller ikke er uden betydning, bare der er tilstrækkeligt med Data, de fleste udbyder har dog en rimelig mængde.

Omdømme 6
Badge +8

Som skrevet kan mobilen bruges til wifi internet deling.

Her kan læses hvordan det gøres.

Badge

Er helt med på at vi kan dele fra mobilen. Men vi skal bruge internet til telefoner, ipad og/eller bærbar - to personer.  Og vi er ikke nødvendigvis på stedet begge to hele tiden. 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg rejser en del rundt og plejer at bo steder med Fri Internet på hoteller m.m.

Omdømme 7
Badge +9

Det må formodes at man har hver sin Telefon, og derved også mere Data til rådighed.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg rejser en del rundt og plejer at bo steder med Fri Internet på hoteller m.m.

Det er netop derfor at der bruges telefonen som Hotspot, så der ikke bruges ubeskyttede netværk som man ofte finder på Hoteller og offentlige steder.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Jette Larsen 

Det er ikke muligt at tage sit faste bredbånd med sig på den måde, nej. Det er kun muligt hvis det er mobilt bredbånd man har - og altså ikke fast bredbånd via enten fiber, antennestikket eller telefonstikket. 

Den bedste løsning i jeres tilfælde vil være at benytte jeres mobiler som hotspot, som der også nævnes. Det afhænger selvfølgelig af hvor meget data I har i jeres abonnementer og hvor meget I skal bruge, men i de fleste tilfælde vil det formentlig være rigeligt, som Radiomanden også skriver.
 

Besvar