Svar

Jeg får fejl når jeg vil loade de fleste websider, hvorfor mon?


Omdømme 7
Badge +9

Hej, Jeg får fejl når jeg vil loade de fleste websider, hvorfor mon? Men gælder ikke alle sider, nogle få af dem jeg plejer at se virker… Der skrives bare “Omtalte websider returns no data”

Btw, Slår jeg VPN fra, virker det med de fleste, men alle plejer at virke, det er med min bærbare PC…

Med iPaden virker det med alle, selvom også VPN er slået til der...

icon

Bedste svar af PeterA4 22 February 2023, 20:30

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har stadig både Stofa fiber og Yousee net forbindelser, men er det samme med begge...

Omdømme 6
Badge +8

Du skriver du har VPN.. er det til arbejdsplads eller en du selv har købt hos en udbyder?.

Som udgangspunkt er det sådan, at når du kører VPN, er det dns serveren på den forbindelse du bruger og ikke standard TDC dns serveren. Det kan så være gennem dit arbejde eller din egen købte.

Mon ikke fejlen ligger der et sted..

Omdømme 7
Badge +9

Det har til nu virket med alle sider, men jeg tror problemet nu er noget med både Norton virus program og VPN, 

Men feks www.yousee.dk kan jeg godt loade, jeg har brugt EDGE browser til nu med den er nok problemet, jeg er hjemme, det er ikke ved arbejde…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg bruger helst VPN, men det virker stadig ikke på nogle sider, det er mærkeligt da det i årevis har virket...

Omdømme 7
Badge +9

Det virker på nogle sider jeg ser mest, først slå VPN fra, loade siden og igen slå VPN til…

Omdømme 6
Badge +8

Det virker på nogle sider jeg ser mest, først slå VPN fra, loade siden og igen slå VPN til…

Jeg tænker det er en windows pc?

Prøv at åben en cmd prompt og skriv dette ipconfig /flushdns

Prøv også at slette cachen i din browser.

Jeg er begyndt at foretrække Edge som browser, da den er bedre end Chrome 😉

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Fik du løst problemet her og hvis ja, hvad var løsningen mon?😊

Omdømme 7
Badge +9

Hej, nej sidst jeg prøvede at loade en side fra en der bor i Aalborg virkede det ikke og

jeg forstår ikke det PeterA4 foreslår, men det er en windows PC jeg har…

Omdømme 7
Badge +9

Btw, jeg kunne forstå det hvis det ikke virkede på alle sider, men feks. Yousee.dk kan jeg godt se…

Omdømme 6
Badge +8

Hej, nej sidst jeg prøvede at loade en side fra en der bor i Aalborg virkede det ikke og

jeg forstår ikke det PeterA4 foreslår, men det er en windows PC jeg har…

 

Jeg vil foreslå du sletter cachen i din browser..

Clear cache & cookies - Computer - Google Account Help

Ryd cache på Chrome, Firefox Safari og Opera | NordVPN

 

I chrome som du bruger, skriver du i adressefeltet  (der hvor du skriver https o.s.v)

chrome://net-internals/#dns

tryk på clear host cache

 

Prøv det og meld tilbage

 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg testede det lige igen, ser ud til at virke bedre nu, har ikke fået en fejl her til aften og,

jeg har ikke gjort noget endnu, vender lige tilbage her hvis det sker igen. Tak for hjælpen. 😋
Som sagt jeg har ikke gjort noget, men ser ud til at virke nu…

Besvar