Svar

Internet opsigelse


Badge

Jeg har opsagt mit abonnement den 4 august med sidste brugs dato den 14 september. Den 10 august modtog jeg en regning gældende fra 1 oktober og frem. Formoder at det er i orden at jeg afmelde denne regning hos PBS. Jeg har betalt frem til 30 september.

icon

Bedste svar af Louise 31 August 2023, 10:11

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der må lige tages fat i Regningsservice.

Ring til os

70 70 34 74

Mandag - Torsdag: 8 - 16

Fredag: 8 - 15

Omdømme 6
Badge +8

Hej @S_renxy 

Som Radiomanden skriver, så er det bedst at du ringer ind til os - det er ikke en god idé blot at afmelde regningen, som udgangspunkt. 

Regningen er formentlig dannet før du opsagde dit abonnement - da de dannes i god tid. Der vil altid blive lavet en slutopgørelse således at man får de penge tilbage man evt. har betalt for meget. 

I dit tilfælde, kan det godt at Regningsservice helt bare kan annullere, men du skal have fat i dem for at få det ordnet. 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg ringer nødigt til nogen, kan det ikke gøres på en anden måde?

Omdømme 7
Badge +9

Hvem gider den lange og trælse vej via E mail og lange respons tider.?

Omdømme 6
Badge +8

Man kan kontakte os på chat, hvis den har åbent på det givne tidspunkt - alternativt kan der sendes en mail til vores hovedmail, som findes under kontakt, men der kan være lidt svartid, da mailen først skal visiteres ud til korrekt afdeling. 

Hej..

Besvar