Svar

Hvorfor er mine nætværk på routeren væk (3890V3)


Badge
  • Deltager
  • 1 kommentar

Jeg havde oprettet nogle ekstra netværk på ovennævnte router til brug for bla. tv og andre ikke computerting, derudover et par gæstenetværk til gæster der lige skulle bruge en internetforbindelse. Hovednetværket var naturligvis til brug for computere, printere, Ipad osv. Her var naturligvis MAC-filtrering.

Men nu er alle netværkene væk , selvf. ikke hovednetværket. Bare MEGET irriterende at jeg skal til at indstille hele lortet igen. Tager en mindre krig hver gang. Og at ringe til supporten tager også en, større,  krig at komme igennem til.

Mvh.

Bjørn

icon

Bedste svar af Logan 3 October 2023, 11:25

Se original

3 Kommentarer

To bud på hvorfor:

Er det sket i forbindelse med opgradering til den nye nuudayfirmware (den har det med at slette den eksisterende opsætning)?

Der findes en anden bug i nuuday (jeg har ikke hørt, at den skulle være rettet), som kan finde på at slette hele opsætningen.

🙂

Badge

Hej.

Takker.

Jeg var ikke klar over de var kommet med en opdatering, men det forklarer det jo. Selv om jeg ikke forstår hvorfor opsætningen skal ryddes hver gang.

Kan man gemme opsætningen i en fil og så bare indlæse den næste gang?

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er længe siden at man begyndte at udrulles NUUDAY FW’en, så du må være en af dem der først har fået den nu, med de problemer og begrænsninger den så desværre har for dem der har 3890 modems, og for dem der vil gøre diverse ting med dem.

Besvar