Et lykkeligt skift fra Sagem modem 3890 v.2 til v.3


Badge

Hej,

 

Jeg har haft internet hos YouSee siden 2011 og før det hos TDC.

Siden skiftet til hastighed 1.000/100 sidste efterår, har jeg oplevet meget lav upload. Der var ikke meget hjælp til at hente hos supportere i YouSee. 

Så i marts måned fandt jeg ud af på YouSees hjemmeside, at jeg burde mindst bruge CAT 5e internetkabel og det ville blive endnu bedre med CAT 6 når det drejer sig om den ovennævnte hastighed. Desværre følger der ikke denne information med når man køber denne hastighed. Det er ikke alle som har nyere modem af nyere dato! Den nye kabel har dog ikke hjulpet på højere hastighed.

Så forleden dag kom jeg til at beklage mig over det lave upload til en kvik supporter hos YouSee og hun syntes jeg har haft v.2 modem i for lang tid og derfor blev der sendt et v.3 til mig med CAT 6 internetkabel.

Den ville jeg så installere i dag og for sikkerhedsskyld ringede jeg til supporten hos YouSee om der var nogle specielle forholdsregler. Første supporter var lidt galt på den mens supporter 2 fortalte mig at jeg bare skulle tilslutte alle kabler og ikke gøre mere, da modemet allerede var indstillet til mig fra YouSees side. Det gjorde jeg så og det hele virker fint. 960/110.

😀☝


Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar