Svar

D6 router virker ikke i mit internet


Badge

Jeg har brug for hjælp med D6 routeren.

 

Jeg fik en i går, men der var en fejl ved den, måtte jeg lave en reset for at få mit wifi til at fungere.

Da jeg havde lavet et reset var mit wifi der så med navn og password som jeg har fået med fra youSee. Og jeg kan logge på det, både via QR kode eller ved at skrive den ind på min mac. Men da jeg så logger på mit internet, kan den ikke finde min router. Jeg prøvede efterfølgende at tænde mine meshnoder, dem kunne appen godt finde, det ser dog ud til at appen tro en af mine meshnode er min router, men det hjælper ikke meget, da det er routeren jeg skal have fat i (jeg har to mesh noder og en router, og der dukker kun to meshnoder op).

Jeg logger ind på routeren med password og admin i browser, men udover at kunne sætte 2.4 & 5g til der, så jeg jeg ikke opdatere firmware eller andet. Det ser nemlig ud til at det skal være det nyeste firmware jeg skal have, for at min app kan se min router.

 

Så jeg er lidt usikker på hvad jeg skal gøre. Min app kan ikke se routeren, mine meshnoder connecter ikke rigtig og jeg kan selv opdatere routeren.

icon

Bedste svar af Louise 13 October 2023, 09:17

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den opdatere kun når You See sender opdateringer ud. Da du fik den i går, så har den ikke nødvendig vis den seneste FW.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @hoegdall02 

Jeg har svaret på den privatbesked du har sendt mig 😊

Besvar