Svar

Bridge mode ikke mulig


Badge

Hey

 

Efter jeres problemer med aktivering af modems har jeg ikke haft mulighed for at sætte mit modem i bridge mode.

Da jeres support tænkte det var mit gamle modems skyld var jeg ude og få et 3890v3 i en yousee butik.

Jeg logger ind på 192.168.0.1 - Sætter modem i bridge mode. (Kabler self mit eget udstyr som jeg har gjort de sidste mange år) - 3890v3 genstarter….. - Min router tager 192.168.100.10 - Her ville jeg så normalt vente på den tog en 10.x.x.x IP også ramme aktiver.mitwifi.dk for at aktivere forbindelsen på min egen router.

Dette sker dog ikke - Istedet genstarter 3890v3 bare igen og kommer op igen, nu i normal router mode. suk!.

Jeg har prøvet at lave fac reset af 3890v3 - Udskifte min pfsense box med en “normal” Asus router. Har en PC direkte på 3890v3 - Alt sammen med samme udfald som beskrevet overn for.

3890v3 kommer ikke i bridge mode.

Har snakket med jeres support og får alt at vide fra i nu ikke supporter at sætte 3890v3 i bridge mode(lol?) (Har en kammerart med et 3890v3 hvor det virker fint) til at i skal have en teknikker ud på adressen…

Er der nogen her der har en ide om hvad problemet kan være? 

Vi er meget trætte af det her hjemme da den 3890v3 mildt sagt er totalt skrald i router mode.

 

icon

Bedste svar af prefsgaard 2 December 2023, 10:21

Se original

2 Kommentarer

Badge

Hmm ser ud til at virke nu igen :D 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @prefsgaard 

Velkommen på YouSee Forum!😊

Jeg er glad for, at du fik det løst, så du kan køre med det udstyr du ønsker. 

Rigtig god dag.

Besvar