Spørgsmål

Bridge Mode / Aktivering af bredbånd

  • 20 February 2024
  • 1 kommentar
  • 93 visninger

Badge

Hej forum.

 

Modem: Sagemcom3890V3
Router: ASUS RT-AX56U

Jeg er klar over, at der er rigtig mange tråde omkring Bridge Mode i forvejen, men trods hvad jeg synes er gennemgang af dem alle, oplever jeg stadigvæk problemer.

Problemet er, at jeg ikke kommer videre fra “Aktivering af bredbånd” på “aktiver.mitwifi.dk”.

Når jeg trykker på “Bekræft”, så starter 300 sekunder-timeren, men kommer ikke videre. Hvis jeg venter 5 minutter og prøver at tilgå et website, bliver jeg bedt om at aktivere igen - og sådan kører det i loop.

Min egen router (ASUS), har trukket en 10.x.x.x IP, og står som om, at den er klar, dog virker intet.

 

Har forsøgt genstart af både modem og router, samt gendannet modem og startet forfra et par gange.

 

Har nogen oplevet dette fenomen før?


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ToreLarsen 

Når der er tale om aktivering af eksternt udstyr, så er det nok lidt begrænset hvad vi kan gøre - men jeg vil gerne prøve at se om vi kan udelukke (eller bekræfte) at fejlen ligger på selve modemmet. 

Hvis du slår bridge mode fra, og forsøger at aktivere modemmets indbyggede router, virker det så? Eller hvis du prøver at kable fra modemmet, når det er i bridge, til din computer - kan du så få lov til at aktivere computeren som udstyr? 

Besvar