Spørgsmål

Youtube


Badge

Har YouSee endnu ikke fået fornyet aftalen med Youtube?

Det virker jo stadig ikke via Tv-boksen.


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/funktionerne-pa-din-tv-boks/humax-tv-boks/find-youtube-pa-din-tv-boks

Omdømme 7
Badge +9

Jeg testede lige, virker fint på min 4000 boks, som den har gjort hele tiden…

Omdømme 7
Badge +9

Men hvorfor bruge boksen? Den findes på de fleste smart tv i fore vejen…

Omdømme 7
Badge +9

Ja jeg tror ikke der er et eneste TV som ikke har den App uanset fabrikat.

Hvilken TV-boks haves? Er der ikke endnu kommet en opdatering af boksen - YouSee opdaterer løbende, så ikke alle bokse opdateres samtidig. Når boksen YS-4000 har fået opdateringen, herunder et nyt design på skærmbillederne, virker YouTube igen. Boksen har så samtidig fået en app til Viaplay og en app til Disney+.

Det passer ikke at der ikke er et eneste TV uden YouTube-app. Hvis TV’et ikke er en smartTV har det ikke appen. Mit TV som er ca. 12 år gammelt har ikke nogen form for app. Man når det virker perfekt sammen med TV-boksen og en medieafspiller vil det være ressourcespild at smide det ud og købe et nyt.

Omdømme 7
Badge +9

Det siger jo sig selv at det skal være et såkaldt “smart” TV, men de er jo ikke nødvendigvis smarte hele tiden, det komme an på hvor gammelt det er, har udover det nuværende TV også et det er 12 år gammelt, det har stadig App’s, også You Tube, men grundet at det er så gammelt er det ikke længere smart.

Selv det nyeste jeg har, er ikke så smart, det er 6 år gammelt, af brugbare App’s er der You Tube, DRTV, Viaplay, Netflix, Disney+, resten er Bloatware. Køber ikke et TV efter hvor smart det er, men efter kvaliteten.

Besvar