Svar

Viaplay i YouSee


Badge

Jeg har nyeste TV boks fra YouSee.

Jeg har Viaplay kanalen i YouSee pakken og kan logge ind, med Viaplay-kode, da jeg i forvejen er Viaplay-bruger.

Når jeg er inde på kanalen, kan jeg ikke finde ud af at skifte til en anden af YouSee’s kanaler. Jeg kan altså ikke finde ud af at komme ud af Viaplay.

Det hjælper ikke bare at trykke på retur/tilbage-knappen på YouSee’s fjernbetjening.

Det er eksempelvis nemmere med Netflix. Her kan man bare forlade Netflix ved at klikke på en tekst.

Håber problemstillingen er forstået.

Kan nogen hjælpe mig på vej?

 

 

 

 

 

icon

Bedste svar af Kasper 11 March 2024, 10:54

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har nyeste TV boks fra YouSee.

Jeg har Viaplay kanalen i YouSee pakken og kan logge ind, med Viaplay-kode, da jeg i forvejen er Viaplay-bruger.

 

 

 

 

 

Der medfølger log in til Viaplay.dk, så det tyder på at du betaler dobbelt, i følge det du skriver.

Omdømme 7
Badge +9

Det er en kendt fejl efter opdatering af bokse, man kan ikke komme ud af Viaplay igen…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har kun Grundpakken men Viaplay er på boksen, jeg betaler kun til Norlys for Viaplay… selvom det er gratis med i deres fuldpakke…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg testede lige på min boks, man kan ikke komme ud, da Afslutte punktet i menuen ikke er der,

men forøvrigt drop at brug boksen, har man en boks, kan det samme gøres på en app til TVet.

Badge

Jeg har nyeste TV boks fra YouSee.

Jeg har Viaplay kanalen i YouSee pakken og kan logge ind, med Viaplay-kode, da jeg i forvejen er Viaplay-bruger.

 

 

 

 

 

Der medfølger log in til Viaplay.dk, så det tyder på at du betaler dobbelt, i følge det du skriver.

Jeg har nyeste TV boks fra YouSee.

Jeg har Viaplay kanalen i YouSee pakken og kan logge ind, med Viaplay-kode, da jeg i forvejen er Viaplay-bruger.

 

Jeg har Viaplay Sport fuldpakke 😊

 

 

 

Der medfølger log in til Viaplay.dk, så det tyder på at du betaler dobbelt, i følge det du skriver.

 

Badge

Jeg testede lige på min boks, man kan ikke komme ud, da Afslutte punktet i menuen ikke er der,

men forøvrigt drop at brug boksen, har man en boks, kan det samme gøres på en app til TVet.

Tak, det ved jeg 😊

Badge

Jeg har kun Grundpakken men Viaplay er på boksen, jeg betaler kun til Norlys for Viaplay… selvom det er gratis med i deres fuldpakke…

Jeg har Viaplay fuldpakken med Sport 😊

Omdømme 7
Badge +9

Hej @DenGyldne 

Det lyder ikke optimalt.

Kan du ikke komme væk fra den via tv-guide knappen eller trykke på en vilkårlig kanal? (nummer på fjernbetjeningen)

Omdømme 7
Badge +9

Man kan godt komme ud ved at vælge TV Guiden på boksens fjernbetjening, men mange bruger bare Samsungs betjening, nummer taster virker ikke…

Omdømme 7
Badge +9

Men jeg tror problemet er der ikke er den Afslutte menu punkt ved brug i boksen som ellers er i deres app…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Okay, det kan jeg nævne videre, men ellers virker p+ / p- måske. Jeg tror der er muligheder for at komme ud af det uden at slukke og tænde boksen.

Badge

Hej @DenGyldne 

Det lyder ikke optimalt.

Kan du ikke komme væk fra den via tv-guide knappen eller trykke på en vilkårlig kanal? (nummer på fjernbetjeningen)

Nej, det er umuligt

Badge

Hej @DenGyldne 

Det lyder ikke optimalt.

Kan du ikke komme væk fra den via tv-guide knappen eller trykke på en vilkårlig kanal? (nummer på fjernbetjeningen)

Nej, det er umuligt

Der er ingen ‘Afslut’-tekstknap, som eksempelvis ved Netflix. Man kan heller ikke bare trykke retur på fjernbetjeningen eller taste er andet kanalnummer. Man kan slukke boksen og tænde igen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @DenGyldne 

Du skulle meget gerne kunne afslutte appen på en af følgende måder: 

  1. Skift kanal med p+/p- knapperne
  2. Åben EPG (TV-Guide) og vælg en anden kanal
  3. Åben Menu og gå til andet indhold, såsom Film, Serier, TV, etc.

Du nævner ikke at du har forsøgt en af de specifikke ting - kan du prøve det? Hvis ingen af dem virker, så meld gerne tilbage hvad der sker når du forsøger de forskellige ting - altså om boksen bare ikke reagerer eller hvordan. 

Besvar