Glædelig Jul Til alle.


Omdømme 7
Badge +9

Rigtig Glædelig Jul.

 


13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Tak, og i lige måde til dig Radiomanden. God Jul til alle her i Forumet.

Omdømme 7
Badge +9

Glædelig bagjul @Radiomanden og @Jorn-Hansen ! 😊

Jeg håber julen har været god for jer og så kigger vi frem mod nytårsaften - er vi klar til at sige goddag til 2023?

Ps. lå der noget elektronik under juletræet? 

Omdømme 7
Badge +9

Ikke til mig selv i denne omgang.

Omdømme 7
Badge +9

Nå okay :) Heller ikke her...

Omdømme 7
Badge +9

Heller ikke her, jeg er på udkik efter en ny Media boks, men den Nokia 8010 hedder den vist, er vist ikke kommet i butikkerne endnu, men jeg har købt et fly til mig selv i Jule gave. 😊 Men posten er ikke kommet med den endnu, et ret lille fly. 😋

Omdømme 7
Badge +9

Btw, lidt med elektronik har jeg fået til at virke, jeg er skiftet til Yousee med min gamle lille telefon og det virker, selvom der står Data Simkort på det Simkort jeg fik nede i butikken, så virker det. 😊

Omdømme 7
Badge +9

Heller ikke her, jeg er på udkik efter en ny Media boks, men den Nokia 8010 hedder den vist, er vist ikke kommet i butikkerne endnu, men jeg har købt et fly til mig selv i Jule gave. 😊 Men posten er ikke kommet med den endnu, et ret lille fly. 😋

Hej @Jorn-Hansen 

Det lyder da meget hyggeligt med et lille fly😊

Jeg samler på små modelskibe, som jeg køber på de rejsedestinationer jeg besøger. Jeg har ikke så mange endnu, men håber at udvide samlingen fremover😁

Omdømme 7
Badge +9

Btw, lidt med elektronik har jeg fået til at virke, jeg er skiftet til Yousee med min gamle lille telefon og det virker, selvom der står Data Simkort på det Simkort jeg fik nede i butikken, så virker det. 😊

Det lyder godt, at det er kommet til at virke - tænker SIM-kortet kan programmeres og bruges, som det nu indstilles til i systemet. 

Jeg overvejer om jeg skulle købe noget nyt hardware til min computer, men omvendt kører den fint nok og så gammelt er det heller ik, det der sidder i den. Så jeg tænker lige lidt over det… 

 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg var lidt nervøs da det er vigtigt den telefon virker!

Jeg fik flyet i dag, har været på udkik efter den siden jeg så den sidste år. :) Kan ikke komme mere ind på hvilken fly det er…

Omdømme 7
Badge +9

Millitær hemmelighed.😁

Omdømme 7
Badge +9

Jeg kommer ikke ud at flyve med den, jeg kan ikke lide at flyve, har kun en gang været ude at flyve, det var for at nå at komme i biograf i Hovedstaden. Det var en film der ikke gik i andre biografer. 😋 Meget lang tid siden…

Omdømme 7
Badge +9

Btw, jeg har søgt efter den film, men den findes ikke hos Yousee eller Blockbuster…

Omdømme 7
Badge +9

Har godt nok gjort det mange gange på ferie og andet, hvor mange gange rundt om vores planet det sammenlagt er har jeg ikke tal på, men det er mere end en. Længste tur indtil videre har dog kun været på 6 timer.

Besvar