Spørgsmål

Andre end mig som oplever, at Microsoft pc ikke kan nulstille på nuværene tidspunkt?


  • Anonymous
  • 0 kommentarer

Dette har stået på i et stykke tid, så spekulere på om det er Microsoft der fejler? Min pc er af Model Surface Pro 6. Model 1796 I5. Tidligere havde jeg ingen problemer med at nulstille, så hvorfor nu?


28 Kommentarer

:slight_smile: Kan du bruge dette link https://support.microsoft.com/da-dk/help/12415 

Find blåt  link, Nulstil din Pc.

      Og  Rul ned på siden. til hvor der stå Nulstil din pc fra Indstillinger. Og klik på. og Åbn indstillinger, og vælge Genoprettelse. Følg vejledning.      

Uden den store kendskab til Cepter Pc,er Skulle  Operativsystem  Gerne være.(version Windows 10.). Jeg har desværre ikke andre forslag. end dette link.

Muligvis andre, Forum Bruger herinde har gode forslag. 

 

  God dag, 

Badge +1

Nej, det link kan jeg nok ikke bruge. 

Så har jeg også noget andet jeg vil spørge om. Hvorfor siger min pc det her nogle gange? Og at jeg nogle gange ikke kan tilgå min plex server uden for mit lokale netværk? Er alt det her ikke fordi at jeg har et dårligt net? Jeg har kun 50 megabit. Vær venlig at svar på det hele.

 

Nej, det link kan jeg nok ikke bruge. 

Så har jeg også noget andet jeg vil spørge om. Hvorfor siger min pc det her nogle gange? Og at jeg nogle gange ikke kan tilgå min plex server uden for mit lokale netværk? Er alt det her ikke fordi at jeg har et dårligt net? Jeg har kun 50 megabit. Vær venlig at svar på det hele.

 

Når linket kunne ikke bruges ok, Til det andet du spøger, til det kan jeg ikke svare på.

Så  er det er muligt en anden, Forum Bruger herinde. har forslag eller svaret til dette.

God aften  

Besvar