Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home

Vis første besked

54 Kommentarer

Kære Kasper,

Tak for status!

Gerne samme integration for yousee tv til nest hub, max & chromecast.

Godt nytår!

Mvh

Mads

Må indrømme jeg synes i er ved at være lidt til grin med jeres svar. 

I svare os den 30/12 at i ikke er klar. 

Den del tror jeg sku folk havde regnet ud. 

Hvad med at skrive noget som i faktisk ved og som i kan holde? 

I stedet for at skrive at i regner med en gang sommeren 2020. 

Eller kunne i skrive, i skal ikke regne med noget, men det kommer, hvis det kommer. 

Omdømme 7
Badge +7

Må indrømme jeg synes i er ved at være lidt til grin med jeres svar. 

I svare os den 30/12 at i ikke er klar. 

Den del tror jeg sku folk havde regnet ud. 

Hvad med at skrive noget som i faktisk ved og som i kan holde? 

I stedet for at skrive at i regner med en gang sommeren 2020. 

Eller kunne i skrive, i skal ikke regne med noget, men det kommer, hvis det kommer. 

Hej @Kenneth.1981 

Jeg er ked af af at læse, at du synes vi er ved at være lidt til grin med vores svar:cry:

Vi/jeg forsøger blot at holde jer informeret omkring den ønskede integration mellem YouSee Musik og Google Home. Og ja, det kommer naturligvis ikke bag på nogen d.30/12, at det ikke kom ved årets udgang, men det er blot en konstatering og indledningen på en ny status på projektet. 

Jeg forstår godt din frustration - du er ikke den eneste, men vi prøver at få det igennem hos Google så hurtigt vi kan. 

Det må trods alt være bedre at få en status end intet svar overhovedet. Så ville jeg personlige have det i hvert fald :relaxed:

Hej

Jeg er enig i, at status fra YouSee den 30.12. er, om ikke til grin, så i hvert fald uacceptabel og utroværdig. 
Når YouSee helt frem til december har holdt kunderne hen med en forventning om at være klar ved årets udgang, så er det ikke acceptabelt at komme med en status, som ikke fortæller noget om en fremadskridende proces, men blot er en konstatering af, der ikke kommer en løsning. 
Når YouSee så alligevel drister sig til at sige, at man håber at være klar inden sommeren 2020, så virker det mest af alt som en måde at købe fred i et halvt år på. Reelt er det svært at tro på anden forklaring, end at YouSee ikke er nået videre i dialogen med Google og måske heller ikke selv tror på, at det vil lykkes. 

Besvar