YouSee Musik og Google Assistant / Home | YouSee Community
Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home

Vis første besked

34 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej risbyholmvej30 og Bergvold

Som nævnt, så afventer vi Google i forhold til at kunne komme videre med projektet. Jeg kan dog sagtens forstå, at ventetiden virker lang 😞
Omdømme 1
Ville være så fedt at både YouSee musik appen og Yousee TV og film appen kunne bruges med google assistant 🙂
@YouSee, kan vi få seneste nyt?
Omdømme 2
Badge
Hejsa @YouSee

Noget nyt på denne front? Nu er vi jo mere eller mindre halvvejs i 3. kvartal, så et eller andet nyt må nogen da vide??
Så er der under en måned til 3. kvartal rinder ud. Hvad er status?
Omdømme 7
Badge +7
Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Nedenstående tekst er fra et svar på FB.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Du må have en dejlig aften.

Jeppe
Status er i følge You See at det kommer, ingen dato på det, men at der sigtes på at det bliver inden udgangen af året.

Nedenstående tekst er fra et svar på FB.

Tak for dit spørgsmål.

Vi sigter og håber på, at vi kan have en understøttelse klar inden udgangen af 2019, men en mere præcis dato omkring YouSee Musik til Google Home, kan jeg desværre ikke give dig, som det er lige nu.

Du må have en dejlig aften.

Jeppe

Tak for svaret! Må følge deres facebook fremadrettet.
Omdømme 7
Badge +7
Ja , der kan gives mange oplysninger/svar videre her på forummet derfra.
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Jeg har rykket bedste svar til Radiomandens svar, da han her giver den seneste status på Google Assistant og YouSee Musik integrationen 🙂 Så er det nemmere at finde svaret, når man kommer ind i denne tråd.

Besvar