Problemer med android og bluetooth | YouSee Community
Spørgsmål

Problemer med android og bluetooth


Efter den seneste opdatering kan jeg ikke få appen til at afspille noget som helst, når telefonen er forbundet til en bluetooth-enhed.

Min telefon er en Samsung Galaxy S5 mini med Adroid 6.0.1.

Nå jeg prøver at afspille et nummer, afspiller den max 2-4 sekunder og stopper så - i de fleste tilfælde afspiller den ikke noget som helst.
Fejlen opstår med flere forskellige buetooth-enheder og kun med Yousee Musik-appen (andre apps afspiller fint via bluetooth).
Der er ingen problemer på min iPad - her virker det hele som det skal.

Har prøvet at geninstallere appen - Det hjalp ikke.

Nogen løsninger?

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Måske er din Android efterhånden blevet for gammel. Har ikke kunnet finde noget konkret krav fra YouSees side til din Android.
Hm... det vil sgu være træls, hvis det bliver enden på det. Er ikke interesseret i at skulle investere i ny tlf. bare for at få Yousee Musik til at virke.

Har man mulighed for at rulle sidste opdatering tilbage, så man kører på forrige opdatering, og så sætte appen til ikke at opdatere automatisk?
Omdømme 7
Badge +7
Har en Telefon som også bruger Marshmallow, der er ingen problemer med at bruge musik Appen på den.
Har nøjagtigt samme problem med min Samsung Galaxy s7 edge..
Iirriterende 😥😥😥😥
Opdatering:

Har nu fundet ud af at det går galt lige så snart Bluetooth er slået til på telefonen. Den behøver ikke engang være koblet til en BT-enhed.

Jeg kan sætte et nummer til at spille, og så snart jeg slår BT til på telefonen stopper afspilningen.

Rart at høre, at jeg ikke er den eneste med problemet - Så kan det måske være at Yousee vil gøre noget ved det?
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Sigby-Clausen

Vi har fået netop fået en melding der går på, at vores udviklere er klar over på problemet, som er opstået i forbindelse med Android Auto opdateringen. Fejlen rammer Android version 6 og 7.

Fejlen forventes rettet i løbet af 1-2 dage.

Vi beklager generne som følge af dette.
Jeg har samme problemer med min Samsung Galaxy S6. Jeg kan ikke afspille musik når jeg kobler en bluetooth enhed til.
Jeg har samme problemer med min Samsung Galaxy note 4. Jeg kan ikke afspille musik når jeg kobler en bluetooth enhed til.
Kasper fra Yousee skriver 1-2 dage. Der er nu 4 dage siden. Sker der snart noget ???
Omdømme 5
Badge +6
Hej!

Der er kommet en opdatering til app'en, der meget gerne skulle løse dette. Hvis det stadig fejler, så kig lige efter opdateringen. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Super - det virker igen takker.
Jeg oplever stadig udfordringer med at bluetooth stopper afspilningen. Jeg har en motorola g6. Jeg har geninstalleret app'n uden at det lader til at virke.
Omdømme 5
Badge +6
Hej Hans

Jeg har ikke lige hørt, at problemet er fortsat hos andre efter opdateringen. Bruger du et bluetooth headset, så vil afspilning stoppe, hvis forbindelsen mellem headset og telefon forsvinder, så det er en god idé at have enheden tæt på, så det ikke sker.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.

jeg har lagt mærke til, at der kun er udfordringer med tilkobling til bilen.
Hvis jeg bruger maps, youtube eller andre apps tilkoblet med bluetooth til bilen opstår der ingen problemer.
det er først når jeg skifter til yousee musik. så bliver bluetooth ved med at stoppe.
mvh Hans
Omdømme 7
Badge +7
Hej Hans Christensen

Jeg sender din oplevelse videre til vores udviklere, så de er opmærksomme på det.

Har det tidligere virket på din enhed?
Hej Hans Christensen

Jeg sender din oplevelse videre til vores udviklere, så de er opmærksomme på det.

Har det tidligere virket på din enhed?


Nej det er første gang jeg oplever det. Jeg håber i kan finde en løsning på problemet.

Besvar