Svar

yousee starter selv efter bil er slukket


Badge

Min enhed: 

Samsung galaxy s22 ultra med seneste opdateringer.

Problem:

Yousee app starter med at spille musik automatisk efter jeg har slukket for bilen.

Telefon kobler automatisk på bilens Bluetooth og selvom jeg ikke rører ved Bluetooth eller telefonen, så starter yousee app med at spille musik efter bilen er slukket.

Jeg har ingen notifikationer på telefon om at den spiller musik. 

Jeg er nød til at åbne yousee app og stoppe musik.

Jeg har allerede disablet "musik share" under Bluetooth indstillinger.

 

Andre ideer ??

icon

Bedste svar af Louise 12 April 2023, 09:22

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Xxhoff 

Velkommen til YouSee Forum 😊

Vi er bekendt med den fejl du oplever, og det skulle blive løst i næste opdatering. Jeg kan ikke sige præcis hvornår den er klar, men der bør ikke gå alt for lang tid. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Hej,

Jeg afspiller musik, eks. DR Lyd, på min Harman Kardon, når jeg slukker for DR Lyd starter Yousee Musik med at afspille😫🤥 det er pisse irriterende😠🤮

Der må da have være en opdatering siden @Xxhoff  stiller spørgsmålet 11/4-23 og især når i allerede er bekendt med problemet. 

Kan i give et mere præcist svar på hvornår det er løst end svaret: “Der bør ikke gå alt for lang tid”?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Molli12 

Jeg skal lige være sikker her - er det også i bilen (eller via anden bluetooth) at du oplever problemet? 

Hvilken version af appen har du installeret? 

Badge

Hej,

Jeg afspiller musik, eks. DR Lyd, på min Harman Kardon, når jeg slukker for DR Lyd starter Yousee Musik med at afspille😫🤥 det er pisse irriterende😠🤮

Der må da have være en opdatering siden @Xxhoff  stiller spørgsmålet 11/4-23 og især når i allerede er bekendt med problemet. 

Kan i give et mere præcist svar på hvornår det er løst end svaret: “Der bør ikke gå alt for lang tid”?

Som plan B: Log ud af yousee musik, så burde den ikke spille automatisk

Hej igen,

Nej, der er en bærbar højttaler: “Harman Kardon GO+Play BT”

Appversion er 5.5.0

Plan B er da en dårlig løsning, men brugbar.

Omdømme 6
Badge +8

Hej,

Jeg afspiller musik, eks. DR Lyd, på min Harman Kardon, når jeg slukker for DR Lyd starter Yousee Musik med at afspille😫🤥 det er pisse irriterende😠🤮

Der må da have være en opdatering siden @Xxhoff  stiller spørgsmålet 11/4-23 og især når i allerede er bekendt med problemet. 

Kan i give et mere præcist svar på hvornår det er løst end svaret: “Der bør ikke gå alt for lang tid”?

Som plan B: Log ud af yousee musik, så burde den ikke spille automatisk

Er det ikke bare at lukke appen, altså swipe den off. Det er vel ikke nødvendigt at skulle logge ud?.

Hej @Molli12 

Jeg skal lige være sikker her - er det også i bilen (eller via anden bluetooth) at du oplever problemet? 

Hvilken version af appen har du installeret? 

  1. nej det er ikke i bilen, det er på min bærbare højttaler: “Harman Kardon GO+Play BT”.
  2. Appversionen er 5.5.0
Omdømme 4
Badge +4

Har oplevet samme udfordring på min iPhone, dejligt de bekendt med udfordringen og det intet har at gøre med telefonen eller bilen :) 

 

Omdømme 6
Badge +8

Egentlig troede jeg at den burde være løst med version 5.5 - men jeg undersøger det lige.

@Molli12: Kører du med Android eller iOS? 
 

@PW; Det var nu heller ikke for insinuere at fejlen lå på hverken telefon eller bil, men blot for at sikre at der er tale om den problemstilling som vi er bekendt med. 

Det er android

Omdømme 6
Badge +8

Tak - jeg vender tilbage 😊

Jeg oplever samme problem, både i min bil og i mit headet på arbejdet. Det er P.... irriterende 👎🤬

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Så er der nyt - og vores udviklere mener denne gang at have konstateret hvor grundproblematikken ligger. De forventer derfor at have et fix klar i slutningen af juni/start juli. 

Ønsker man hurtigst muligt adgang til den nye opdatering, kan man tilmelde sig beta-programmet. I kan se hvordan man gør det, her: 

 

 
Ha’ en god dag. 

Hej. 

Nu sidder jeg og høre musik via PC til et bluetooth headset, så stopper musikken fra PC og så starter det var min mobil uden at jeg røre ved min tlf eller noget. 

Skulle det være løst med den opdatering?

Mvh

Jan

Omdømme 6
Badge +8

Hej @JAS_85 

Vi troede at det var løst, ja - men det var det så ikke. Det er åbenbart lidt mere omfangsrigt. 

Vi arbejder stadig på at det løst. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Besvar