Spørgsmål

Tilladelse til SD kort


Badge

Når jeg forsøger at få YouSee Musik til at benytte mit SD kort får jeg en besked om at der skal gives tilladelse til at benytte SD kortet. Men den pop up der kommer frem i bunden af skærmen kan man ikke trykke på. Og jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan give tilladelse til SD kortet. Hverken via App - Yousee indstillinger eller andre steder. Jeg har slettet alt downloaded musik og afinstalleret appen og derefter geninstalleret den uden success. Nogen der er stødt på samme problem og har en løsning?


9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ForumBruger2577 

Af en eller anden årsag, er der nogle kunder der oplever dette - men vi har ikke været i stand til at genskabe det, når vi tester. 

Jeg ved at den ansvarlige afdeling er bekendt med det, men lige nu kan jeg ikke give en status, da vi simpelthen ikke kan genskabe det. De er dog fortsat på sagen. 

Hvilken enhed oplever du det på? 

Omdømme 7
Badge +9

På min telefon der det således ud når der vælges at skifte til SD kort.

 

Badge

Jeg bruger en Samsung Galaxy A52s. Håber i får løst det.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan så indtil det bliver løst bruges den interne hukommelse, hvis der er plads nok af de 128 Gb den har.

På 1 Gb er der Ca. plads til 300 numre. https://www.avxperten.dk/blog/mb-vs-gb

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ForumBruger2577 

Vi har nu fået en tilbagemelding, men den er desværre ikke så konkret. 

De er bekendt med, at nogle oplever denne fejl, men lige nu er der desværre ingen tidshorisont. Det bliver besværliggjort en del af, at ikke alle oplever fejlen. 

Hejsa. Samme problem her. Jeg bruger en Samsung Activetab3. Jeg kan heller få lov til at flytte min musik database til mit sd kort. Jeg har prøvet at afinstallere appen flere gange og jeg har prøvet at nulstille min tablet mindst 2 gange.

Det er noget  øv, når ens tablet har begrænset intern hukommelse.

Jeg håber det bliver fixet 

Mvh. Karsten 

Omdømme 7
Badge +9

På f.eks 10 Gb er der plads til 3000 numre.

Jeg har samme problem på en Samsung galaxy S20 5G :-(

Omdømme 7
Badge +9

Som Louise skrev her i tråden 12 januar, så er der ingen tidshorisont på hvornår det kan forventes at blive udbedret.

Besvar