Svar

"Sangen kunne ikke afspilles" fix?


Badge

Goddag,
 

Jeg har i nogle dage oplevet at jeg ikke længere kan afspille “Rotting in Vain” af Korn. Jeg får beskeden “Sangen kunne ikke afspilles”. Dette sker på både web og appen og på forskellige enheder. Har prøvet af logge af og på. Slettet lokal cachen på både app og web. Men det sker stadig. 

De andre sange fra albummet kan sagtens spilles, så jeg tror ikke det fordi rettighederne er udløbet.

Men jeg så en anden tråd med lignende problemer, hvor fejlen blev fixet. Så ville høre om det er det samme der sker her?

icon

Bedste svar af AutoMartino 27 April 2024, 13:15

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Virker godt nok at høre den på min mobil telf.

Omdømme 7
Badge +9

Virker ikke her på hverken Mobil eller PC, bruger App.

Badge

Okay jeg fandt en “løsning”. Det viser sig at albummet “Serenity of Suffering” har en Deluxe udgave, hvor halvdelene af sangene ikke kan afspilles.

Så hvis jeg bare lytter til ikke-deluxe udgaven af albummet, så kan jeg sagtens høre sangene :)

Omdømme 7
Badge +9

Ved søgning skal man skrive Korn og hele navnet på sangen, men bruger i Android telefoner?

Virker på min iPhone. Men skrækkelig musik, ikke min smag. 

Badge

Hej Jorn-Hansen,

Det sker på både Android og Edge/Firefox browsers for mig. Både PC og mobil.

Helt i orden musikken ikke er din smag :)

Omdømme 7
Badge +9

Bruger udelukkende Android og Chrome OS. Den type musik er bestemt heller ikke noget jeg vil bruge tid på.

Badge

Det er også OK Hr. Radiomand, ville blot høre om jeg var den eneste der oplevede dette problem, da der allerede var andre tråde med lignende sange der ikke kunne afspilles.

Så det kunne godt tyde på der var en fejl hos Yousee

Badge

Det virker nu for mig, på alle tidligere enheder også.

Besvar