Spørgsmål

Kan ikke logge ind på YouSee musik på min mobil


Badge

Hejsa 

Jeg kan ikke logge ind på YouSee musik på min mobil den skriver forkert bruger eller password 

Men jeg bruger det samme som på mi pc og Tablet, hvor for nu det ?

 

 


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du haft kunne logge ind før.

Omdømme 7
Badge +9

Prøv at geninstallere appen. 

Badge

Har du haft kunne logge ind før.

Ja men vist ikke på denne mobil en S22 Ultra 

Har jo YouTube Musik men vil prøve YouSee musik da det ikke koster i data når man bruger den.

Badge

Prøv at geninstallere appen. 

Hvor mange gange skal man det ;) 

Det er jo noget af det første man gør ;) 

Omdømme 7
Badge +9

Har du haft kunne logge ind før.

Ja men vist ikke på denne mobil en S22 Ultra 

Har jo YouTube Musik men vil prøve YouSee musik da det ikke koster i data når man bruger den.

Der er Data forbrug, det må ikke længere være Data frit.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan læses om her hvorfor der ikke længere er fri Data når der bruges Musik.

https://www.recordere.dk/2022/06/eu-saetter-en-stopklods-for-fri-data-paa-musik/

Omdømme 6
Badge +8

Hej @KurtLund 

Det lyder mærkeligt hvis du slet ikke kan logge ind. Når det virker på dine andre enheder, lyder det dog til at være noget på telefonen, såfremt du er sikker på at du taster det korrekte brugernavn. 

Ved du med sikkerhed at du er logget ind med samme login på dine andre enheder? Altså har du f.eks. prøvet at logge ud af appen på din tablet, og logge ind igen? 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @KurtLund 

Jeg håber du fik logget ind ellers prøv at ryd cache for appen, luk ned og start den op igen og prøv. 

Sådan rydder du cachen i appen: Gå i: Indstillinger → Apps → YouSee Musik → Ryd cache. 

Badge

Hej @KurtLund 

Jeg håber du fik logget ind ellers prøv at ryd cache for appen, luk ned og start den op igen og prøv. 

Sådan rydder du cachen i appen: Gå i: Indstillinger → Apps → YouSee Musik → Ryd cache. 

Tjae dette er også prøvet men nej, men ville egentlig bare bruge den hvis der fri data når man brugte youSee musik men det er der så ikke mere. Bare lidt underlig at jeg kan logge ind alle steder på nær på min S22 Ultra  Så tak for hjælpen alligevel :)

Omdømme 7
Badge +9

Der kan lyttes til mange timers musik, det kommer selvfølgelig an på hvor meget Data der haves, men f.eks med 10 Gb kan der høres musik i 200 timer, det er non stop i over en uge, og er du på Wi-Fi, så kan der jo høres i uendelighed.

Besvar