Spørgsmål

Hvordan logger jeg alle enheder ud af musik tjenesten?


Badge

Jeg bliver tit forhindret i at afspille musik fra yousee music fordi den allerede er i brug.. hvordan logger jeg alle enheder af ? 


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det lyder underligt fordi, du kan kun lytte til musik på en enhed af gangen. Lytter du fx til musik på en mobil, og logger du så ind på en anden mobil eller anden enhed og starter et nummer, så stopper musikken på den første mobil.

Badge

Jeg vil lige hoppe med her. 
jeg står i samme bås. Da jeg er logget ind på flere enheder bl.a. TV og musik streamer til anlægget så når nogen er hjemme og ønsker at høre musik så bliver min musik stoppet. Hvordan logger jeg de andre af når jeg er på farten, altså når jeg ikke er fysisk tilstede så jeg kan logge tv og streameren af, så ungerne ikke afbryder det jeg lytter til?

Omdømme 7
Badge +9

Da det tyder på at der kun er et log in til musik, så der der kun en der kan være på af gangen hvis det er musik der ikke er Downloaded. Der kan oprettes flere Log in.

Der er en tråd om det her.

 

Badge

Det er netop korrekt mit login. Og jeg ønsker af kunne smide alle de andre enheder af. Det kan jeg ikke finde nogle steder, hverken i app eller på web. Det er ikke nok at skifte adgangskode.  

Da det tyder på at der kun er et log in til musik, så der der kun en der kan være på af gangen hvis det er musik der ikke er Downloaded. Der kan oprettes flere Log in.

Der er en tråd om det her.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Som der står i tråden.

Hej

Det er helt korrekt som @PeterA4 skriver her - der skal så oprettes et særskilt login, så I får hver jeres adgang😊

 

Ellers kan der ikke være flere bruger på Online.

Omdømme 7
Badge +9

Det er netop korrekt mit login. Og jeg ønsker af kunne smide alle de andre enheder af. Det kan jeg ikke finde nogle steder, hverken i app eller på web. Det er ikke nok at skifte adgangskode.  

Da det tyder på at der kun er et log in til musik, så der der kun en der kan være på af gangen hvis det er musik der ikke er Downloaded. Der kan oprettes flere Log in.

Der er en tråd om det her.

 

 

Hej @xodeus 

Der er desværre ikke en funktionalitet til at logge alle brugere ud på én gang. Så skal man bede dem der bruger sit login om at logge ud😊

Besvar