Spørgsmål

Er der nogen på linjen?


Badge

Er der nogen, der har hørt om nogen, der er lykkedes med at få adgang til den service, de betaler for? Og i givet fald hvem skal man sutte den af på for at få adgang?

Jeg er tvivl om det er personlig chikane af mig, eller hver eneste ansatte bare er komplet inkompetent og uduelig. Måske er det samme person, som glemmer at sende sim-kort, som også glemmer at give adgang til Yousee musik. Der blev oprettet en sag, og jeg har intet hørt. 

Det kunne være sjovt at få adgang bare en enkelt dag, inden abonnementet ophører 5. maj.


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ICouldSetTheBuildingOnFire 

Først og fremmest, så kan jeg godt forstå, at du er træt af at det ikke virker. 

Du er desværre ramt af en generel fejl, som vi pt. arbejder på at få løst - der er dog ingen tidshorisont, så lige nu kan jeg ikke love dig at det er løst inden d. 5/5. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Besvar