Spørgsmål

Youtube virker ikke på Yousee (boks)


Jeg har både opdateret boksen, udført systemgendannelse og tjekket for driftsforstyrelser. Youtube virker på det andet fjernsyn via Apple TV, men det fjernsyn hvor der bruge TV-boks virker Youtube altså ikke. Det gjorde det før. Nu kommer jeg blot ind på den grå baggrund med youtube logo, så fryser billedet.

Stik osv. ser fint ud.

hvad gør jeg?


Denne tråd kan ikke kommenteres

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du venter på at problemet bliver løst, indtil videre er der gået 8-9 måneder, det forventes at der vil gå endnu nogle måneder til det er i orden.

Det er bare underligt, for driftsforstyrrelsen fremgår ikke på hjemmesiden…

Omdømme 7
Badge +9

Det kan jeg ikke undersøge har ikke nogen TV pakke, det er for dyrt.

Det står faktisk på YouSees driftsinformation, så det burde blive vist, medmindre problemet ikke er registreret i dit område. Følg dette link, og indtast din adresse:

https://yousee.dk/hjaelp/driftsinformation?icid=driftsinfo_forside

Omdømme 7
Badge +9

Det er mærkeligt hos mig har Youtube på boksen virket hele tiden…

Hos mig virkede YouTube på boksen lige indtil der blev kørt en gendannelse af indstillingerne i begyndelsen af januar 2022. Det blev gjort fordi der var opstået andre problemer i forbindelse med YouSees kanalændringer. Det kunne se ud som om det blot er en indstilling internt i boksen, der er problemet, men det ville YouSee vel have fundet ud af og rettet for længe siden.

Jeg har har gået en ny boks,fordi den gamle hele tiden gik kold, men alle kanaler var der og alt virkede. På Den nye boks kan jeg ikke se YouTube,den fryser når man vælger YouTube kanal, intet virker.man bliver nødt til at slukke boks, og så tænde den igen. Jeg har  haft you see boks i mange år, og har skiftet boks mindst 4 gange..og alle har der været problemer med, enten fra start, eller det kommer senere,  det er meget irriterende, og det er for dårligt at det ikke er bedre bokse, der er trods alt mange der har problemer med dem , og HUSK nogle er tvunget til at bruge dem , hvis vil se TV.

Omdømme 7
Badge +9

Tvunget til at bruge den, både ja og nej, der kan jo alternativt bruges App'en i stedet for, når man har TV boksen, så kan man det samme med App'en som boksen kan.

Hvad er idén så med boks, og  apps der er besværligt, 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er et alternativ, og App's er ikke besværlige, der er udbydere der er ved at gå helt væk fra brug af TV  boks, og udelukkende bruge App. https://digitalt.tv/stofa-udfaser-tv-boksen-fremtiden-er-apple-tv-og-chromecast-android-tv/

Det hjælper jo ikke her og nu, og nogle er bundet til Yousee. Og det er ikke alle der har nye smart tv .

Omdømme 7
Badge +9

Der for er der netop externe enheder som ATV og Android TV bokse, Chromecast og Airplay. Lur mig om ikke også You See vil som Stofa på sigt gøre det samme. Tiden for TV bokse drager mod slutningen, det må man erkende.

Mit problem er stadig ikke blevet løst.

Omdømme 7
Badge +9

Det er som skrevet er kendt problem af længerevarende karakter, som skrevet tidligere så kan der gå en tid endnu før det er løst.

Alle, der har problem med YouTube på den ene eller anden årsag. Hvis der ikke haves mulighed for tilgang, så kan der vel haves tilgang på YouTube på pc? Har selv tilgang på LG-TV/app og Pc.

 

Omdømme 7
Badge +9

Ja, selv det mest usmarte Smart TV har en You Tube App.