Svar

YouSee Premierefilm i april måned


Badge

Hvor kan jeg finde april måneds YouSee Premierefilm ? 

icon

Bedste svar af Radiomanden 4 April 2023, 22:38

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den er der et link til her. https://play.yousee.dk/medie/film/triangle-of-sadness-yousee-premiere?fbclid=IwAR1AoJZTa7UnYzL86IHHFhTdX-pMXL1SHXach5VWgS_NIM6QRwqm35v9xK8

Omdømme 6
Badge +8

Hej Henning 

Fandt du filmen vha. Radiomandens link? 😊

Badge

Ja, jeg fandt filmen via det fremsendte link.

Men det er jo en lejefilm, som jeg skal betale for at se.

Hidtil har You See Premierefilm været GRATIS at se i den pågældende måned.

Er det ikke sådan mere ?

Tidligere var der også en speciel knap på “Min side”, hvor premierefilmen fremgik, men den knap er forsvundet.

Venlig hilsen

Henning Jensen
 

Omdømme 7
Badge +9

Der er ikke betaling.

 

Badge

Når jeg trykker på knappen “Se filmen” kommer jeg over på et nyt billede med en blå knap, hvor der står “ Lej filmen”.

Så jeg kan ikke se den gratis.

Omdømme 7
Badge +9

Har du en Yousee Play app, feks. På TVet, starter du den op, 

Vælg film i menuen til venstre

Scroll ned til Populære Film, der finder du filmen først til venstre i den række af film, der er den gratis

Badge

Jeg har kun Yousee Play appen på min IPhone og min IPad og ikke på mit TV.

Når jeg søger under “film” kommer filmen “Triangle of Sadness” frem, men kun som lejefilm og der står ikke noget om, at det er månedens film.

Det har ellers fungeret rigtig fint alle de foregående måneder til og med marts måned i år, så måske er det You See, der har ændret et eller andet i forbindelse med deres seneste opdatering af appen.

Omdømme 7
Badge +9

Når jeg trykker på knappen “Se filmen” kommer jeg over på et nyt billede med en blå knap, hvor der står “ Lej filmen”.

Så jeg kan ikke se den gratis.

Du er ikke den første der har fået det link, dem der har fået det har kunne se den, jeg tog linket fra et opslag på FB, og det var postet af YS som svar på hvor filmen kunne findes.

Badge

Tak for dit svar.

Nu har jeg kigget rundt på internettet og på en Yousee side står der følgende:

“Du har adgang til månedens spændende premierefilm, hvis du har en tv-boks.”

Jeg har ikke nogen tv-boks, men kun min IPhone og min IPad.

Alle de foregående måneder har jeg uden problemer set månedens premierefilm gratis på IPhone og IPad UDEN jeg har en tv-boks.

 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Kan ses på PC, men det er da ikke sikkert at det gælder andre bærbare enheder. Det stopper også inden så længe, da tjenesten (Blockbuster) som bekendt er blevet solgt til SF Film.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg testede det lige kan godt se den på både iPhone og iPad, du skal jo være sikker på du stadig har adgang til de film, spørg på Facebook evt. men gør du som jeg siger og med iPhone loader Yousee Play appen, vælger Film i menuen i toppen til venstre skulle den kunne findes hvis du har adgang, alle film der er gratis vil jeg tro.

Omdømme 7
Badge +9

Tak for dit svar.

Nu har jeg kigget rundt på internettet og på en Yousee side står der følgende:

“Du har adgang til månedens spændende premierefilm, hvis du har en tv-boks.”

Jeg har ikke nogen tv-boks, men kun min IPhone og min IPad.

Alle de foregående måneder har jeg uden problemer set månedens premierefilm gratis på IPhone og IPad UDEN jeg har en tv-boks.

Hej @Henning J. 

Det lyder ikke som om, at du har rettigheder til YouSee Premiere, men vi kan prøve at se nærmere på det i systemet😊 Bare lige for at sikre os, hvorvidt du bør have adgangen eller ej.

Jeg sender dig derfor en privatbesked med intrukster til, at vi kan kan komme videre med sagen. 

God dag.

Badge

I formiddags ringede jeg til Yousee og fortalte om mine udfordringer med månedens gratis premierefilm.

Damen i telefonen kunne desværre ikke hjælpe mig, men oprettede en fejlrapport.

Nu har jeg fået besked fra Yousee, at de har rettet fejlen på mit kundenummer, og månedens premierefilm er også kommet på min IPhone og min IPad, så jeg kan se den gratis.

Tak for jeres hjælp i dette forum.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Henning 

Jeg er rigtig glad for at høre, at fejlen nu er løst 😊

Ha’ en god dag. 

Besvar