Spørgsmål

yousee play ny app


Badge

Den nye Yousee app til samsung tv fryser (den kører i ring) og virker dårligt.

det er en ommer


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvor gammel er dit TV? Og hvilken af de 2 Apps bruges? Versions nummer?

Badge

Tv’et er et Samsung 43" Q60A QLED 4K Smart TV fra 2020, og jeg bruger den nye app “YouSee Play Ny”, der er tilgængelig på samsungs app-store. Automatisk opdatering er markeret.

Jeg er nu gået tilbage til “YouSee Play Gammel” ver. 2.6.1, der virker.

Omdømme 7
Badge +9

Den ny er til lidt ældre TVs fra 2018-19, de skriver den gamle slutter med at virke…men så der komme en anden ny…

Badge

Den nye Yousee app til samsung tv fryser (den kører i ring) og virker dårligt.

det er en ommer

Hvad betyder at den kører i ring? I forbindelse med hvilken type afspilling?

Badge

Ny app til Samsung (tinzen) er elendig. Somme tider er knap tekster på programmør engelsk. Se videre starter forfra. Udsendelser stopper uden fejlbesked. Nyeste fejl er at appen slet ikke vil starte. Reinstall løser dette i kort tid. Dernæst må man prøve afinstaller, sluk på stikkontakt i 5 minutter, installer - for det er jo det “gode” råd support kan komme med. Nå ja - når man bladrer gennem kanalerne, så er det pre-view billede der vises fra sidste gang man valgte YouSee play Ny appen. Dvs. de viser ikke hvad der aktuelt sendes på kanalerne. Helt ubrugeligt. Sådan var det vist ikke i den gamle app ? Tv er fra 2023. Installeret version er 1.0.0. DRTV app’en fungerer perfekt.  Sjovt nok : når man taler med support (hvilket er svært at komme til) så er de meget uforstående, for de har da ikke hørt om fejl ved den nye app, så derfor er det nok fejl på fjernsynet eller på internet forbindelsen.  Dybt utroværdigt !!!! Måske man bare skulle skifte til Nordlys ???? 

Omdømme 7
Badge +9

På DR kanalerne og DRTV samt på TV2 kanalerne og TV2 Play er der altid tekster på når det er udenlandske udsendelser, der bruges faste tekster (Hardmatting).

Omdømme 6
Badge +8

Hej @glasdreng 

Først og fremmest, så beklager jeg naturligvis at du oplever problemer med appen. 

Det lyder mærkeligt hvis supporten siger at de ikke har hørt om fejl på appen - de fejl der er konstateret generelle kan findes internt, så det burde de være klar over. Det er dog ikke nødvendigvis alle fejl der er generelle, så derfor kan man godt blive bedt om f.eks. at af- og geninstallere, eller tjekke sin internetforbindelse. Der afhænger af hvad man helt konkret oplever af fejl. 

Det med at knapperne nogle gange er på engelsk, det er i hvert fald meldt videre til rette afdeling. 

Når udsendelserne stopper, hvilken fejlbesked får du så? Er det “hovsa, der er sket en fejl”? - denne type fejlbesked skal der nemlig oprettes en fejlmelding på, afhængigt af hvor ofte den opstår, samt om det er på live-tv eller Arkiv, f.eks.. 

Hvad sker der når appen ikke vil starte? Kommer der en fejlbesked eller bare grå/sort skærm? 

Når du afinstallerer appen, gør du det så som beskrevet nedenfor? 

- Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".
Så fjernes appen. Herefter installeres appen igen
 

Besvar