Når jeg via mobil tilgår Yousee play og vil se et program der ligger nogen dage tilbage kommer den op med boks med Afspilningsfejl. Der skete en uventet fejl. Prøv igen senere.
Det har nu stået på i ca 3 uger.
Andre der har haft samme fejl?
/Birgit
Når jeg via mobil tilgår Yousee play og vil se et program der ligger nogen dage tilbage kommer den op med boks med Afspilningsfejl. Der skete en uventet fejl. Prøv igen senere.
Det har nu stået på i ca 3 uger.
Andre der har haft samme fejl?
/Birgit
Hej Birgit
Lad os få kigget på det.
Hvilken tv-pakke har du? Altså er det f.eks. Grundpakken? Og har du i så fald, et abonnement der inkluderer en tv-boks?
Har du prøvet at af- og geninstallere appen?
Jeg har i flere dag prøvet at logge ind på YouSee play app’en på mit Phillips smart fjernsyn men uden held, den popper op med ‘der skete en uventet fejl’ ..
hvad gør jeg?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.