Svar

YouSee boks kan ikke logge på efter opdatering


Badge

Mandag d. 6/11: Vores YouSee boks “bad om” at køre en opdatering. Efter dette kan den ikke logge på/forbinde til YouSee igen og genstarter hele tiden. Har prøvet at genstarte for både internet og slukke/tænde boksen.

Den bliver ved med at prøve og ender i en “Kan ikke logge på YouSee. Prøv igen eller genstart med fabriksindstillinger”.

 

icon

Bedste svar af T-Johan 6 November 2023, 23:54

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken en drejer det sig om.? Er det til Coax så er det en 2000 eller 4000, er det til Fiber/DSL, så er det en 5000.

Badge

Det er den lille Humax boks. Den er kablet og nettet virker fint.

Omdømme 1
Badge

Jeg har selv problemer med opdatering af Humac 2000. Det er der flere der har. Så den gamle kan nok ikke klare den ny opdatering. Er blevet tilbudt gratis at få en 4000 istedet.

Omdømme 7
Badge +9

Nu er de 2 seneste ikke så store, så det afslører ikke noget, er den til Coax eller Fiber/DSL.?

Badge

Der er et coax kabel i den i hvert fald ...

Omdømme 1
Badge

Coax.

Omdømme 7
Badge +9

@T-Johan 

Så er det en 4000.

Badge

...og det er 4000’eren

Den er også forbundet med netværkskabel.

Omdømme 7
Badge +9

Den er stillet til kablet forbindelse og ikke Wi-Fi.?

Badge

Yes - kablet. Og der er grøn ✅ der...

Badge

Nu virker det. Jeg prøvede “for sjov” at gå på Wifi. Trak kablet ud og så gik den pludselig på….

man kan ikke engang fabriksindstille den står bare og køre og køre intet sker 

@flymo Yousee har lige nu driftsproblemer, som også påvirker boksens mulighed for at logge på.

Besvar