Svar

Yousee appen DR arkiv


Badge

Jeg er ny bruger af Yousee-appen og vil gerne vide, om man kan finde DRs arkiv med ældre programmer på appen? For eksempel gamle udgaver af Bagedysten og lignende.

icon

Bedste svar af Louise 16 December 2022, 10:04

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du været inde på App’en i søgefunktionen og søge på f.eks Bagedyst, hvad kommer der så frem? Hvis ikke der kommer det du gerne vil se, så kan det være at der ikke længere er rettigheder til det, så kan du i stedet for prøve på DR’s egen DRTV App.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Carsten 

Velkommen til YouSee Forum. 

Vi giver adgang til DRTV via vores app, og tilbyder derfor - som udgangspunkt - alle de samme udsendelser, som du kan finde direkte hos DR. Hvis vi f.eks. tager udgangspunkt i Den Store Bagedyst, så kan alle 11 sæsoner ses i vores app 😊

Du ønskes en god dag. 

Badge

Men hvordan? Helt lavpraktisk...

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg nævnte tidligere, så bruges søgefunktionen.

 

Badge

Tak for hjælp, jeg prøver igen.

Omdømme 6
Badge +8

Hvis du vil finde konkrete udsendelser, kan du som Radiomanden skriver, bruge søgefunktionen. 

Hvis du vil tilgå DRTV og få det fulde overblik, så kan du tilgå appen DRTV via menupunktet Kanaler. 

Og hvor er søgefunktionen i YouSee’s app, jeg kan sImpelthen ikke få øje på andet end kategorier?

mvh.

Jens Lyd

Og fandt så lige ud af at der er en overordnet søgefunktion, der søger i alle app’s på en gang 😊

Til orientering: DR har en samling af ældre materiale, både TV og radio. Samlingen hedder Bonanza, den findes ikke hos YouSee, kun via DR’s egen hjemmeside. Adressen er https://www.dr.dk/bonanza

Besvar