Svar

youSee app virker ikke på nyt samsung


Badge

Har hentet den nye YouSee app til Samsung. Hentede den og alt ok. For et par dage siden begyndte knapperne at have lange engelske tekster (sådan programmør-agtige beskrivelser), men virkede. Nu er app’en total død. Bare sort. Også efter af og geninstallation. 

icon

Bedste svar af svend___ 25 October 2023, 07:51

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Prøv at.

  • 1. Finde downloadede apps, som ligger i menuen apps
  • Holde OK-knappen inde i 2-3 sekunder, når YouSee Play appen er markeret
  • Vælge slet
  • Søg på YouSee Play appgen igen og download så appen på ny.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @svend___ 

Det lyder ikke godt🤔

Har du prøvet @Radiomanden’s forslag? Prøv det gerne.

Hvis det bliver ved at drille så oplys gerne modelnummeret på tv’et samt hvilken version af vores app du kører. Det står i bunden under Indstillinger.

Badge

løsningen var: slet app, sluk tv helt på kontakten, vent et minut, genstart tv, geninstaller tv. 

Omdømme 2
Badge +3

Hej @svend___ 

Det lyder godt at du fandt frem til løsningen :-) 

Jeg har derfor markeret dit svar som bedste svar. 

Rigtig god dag. 

Jeg kan ikke få det til at virke med de løsninger der er her. Jeg har et Samsung serie 7 med Tizen 5.0 fra 2019

Omdømme 7
Badge +9

Er det et fra 2019, eller bare købt i 2019, hvornår på året er det købt, modellerne følger ikke kalenderåret.

Det er fra 2019

 

Omdømme 7
Badge +9

Hvad er det der ikke virker?

Det med slet, sluk tv og re installerer virker på en del nyere TV, din kan være for gammel, alt efter hvad der ikke virker?

Omdømme 7
Badge +9

Så opfylder det de krav der stilles for at kunne bruges App’en. De her i tråden givne oplysninger har været til god nytte for andre. Det er nævnt i andre tråde om App på Samsung.

 

Får meddelelse om at jeg skal installere en nyere udgave af app’en

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er altid kun seneste version der ligger til Download.

PS: Læs denne tråd. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Ja det har jeg helt glemt appen til de ældre 2019 tv har nu version 0.0.24, man skal være sikker på man henter ret app uden billede af tv i midten.

Omdømme 7
Badge +9

Nej kan se appen har version 0.0.34

Omdømme 7
Badge +9

Hej @GamerStonie02 

Hvis du ikke kan hente andre versioner af appen og du samtidig får den fejlbesked du får, så tydet det desværre på, at vores app ikke understøtter dit tv. 

Der er ikke meget vi kan gøre, desværre.

Kan bruge den gamle 1.0 med sort baggrund

 

Det sker jævnligt at Yousee app ikke vil starte op - der kommer bare sort skærm.

Når app geninstalleres virker det igen.

Helt nyt Samsung, alt andet virker. Så gør noget Yousee.

Omdømme 6
Badge +8

Det sker jævnligt at Yousee app ikke vil starte op - der kommer bare sort skærm.

Når app geninstalleres virker det igen.

Helt nyt Samsung, alt andet virker. Så gør noget Yousee.


Hej @Enevold61 

Det er en fejl vi er bekendt med, og arbejder på en løsning på. Det sker fordi appen ikke lukkes ordentligt ned, og derfor har problemer med at åbne igen. Opdateringen der løser dette skulle gerne snart være klar, men jeg kan ikke give en konkret tidshorisont. 

Det bør dog ikke være nødvendigt af af- og geninstallere appen for at løse problemet. Du kan i stedet holde tilbage-knappen på fjernbetjeningen inde i cirka 3 sekunder, hvorefter appen lukker helt ned. Derefter bør den kunne åbnes uden sort skærm. 
 

Jeg kan ofte ikke se YouSee på vis YouSee app der kommer følgende fejl. Jeg har slettet app’en og nul-stillet fjernsynet men det hjælper ikke. I korte perioder virker den (måske 2 dage om ugen), hvorefter den (YouSee app) melder fejlen igen. Er der nogen løsning på det?

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @John 123 

Sletter du som Radiomanden beskrevet det i den første kommentar i tråden her? Altså: 
 

  • Find downloadede apps, som ligger i menuen apps
  • Holde OK-knappen inde i 2-3 sekunder, når YouSee Play appen er markeret
  • Vælge slet
  • Søg på YouSee Play appgen igen og download så appen på ny.

Besvar