Spørgsmål

Yousee app kan ikke chromecaste, men DR virker fint via samme chromecast?


Badge

YouSee app virker ikke selv om DR virker fint via samme chromecast?

 


12 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Plys1 

Nogle kunder oplevede desværre problemer med vores app i går, så jeg ved ikke om det kan have været det du var ramt af. 

Kom det til at virke igen, eller fejler det stadig? Hvis det stadig fejler, kan du så uddybe hvad du helt præcist oplever? Kommer ikonet til Chromecast ikke frem eller hvordan? 

Badge

Hej Louise

 

Jeres app virker stadig ikke.

 

Uanset om jeg tilslutter Chromecast eller kabeltilslutning til min iPhone, kommer der ikke noget billede frem på TV, men alene en trekant med en streg over, og der udover vises tillen nederst på Tv skærmen på det program jeg forsøger at streame.

 

Jeres app har tidligere år fungeret fint både via Chromecast og via kabeltilslutningen i vores båd, men nu gør den det pludselig ikke? Og det til trods for at f.eks. DR appen virker upåklageligt ved begge tilslutninger, så det er hverken Chromecast eller kabeltilslutningen der er noget galt med.

 

Jeg syntes jo vi betaler nok for at se Tv fra jer.

 

Venlig hilsen

Anders

Omdømme 7
Badge +9

Der kan ikke bruges en Mobil eller tablet med HDMI til TVet.

 

 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Plys1 

Chromecast skal kunne virke - afhængigt af hvilken Chromecast I benytter - men kabling fra iPhone til fjernsyn via HDMI, understøttes ikke, som Radiomanden også skriver. Det har faktisk aldrig skulle virke, men det har nogen så alligevel oplevet at det har gjort, hvilket har været en fejl. 

Jeg synes dog delen med Chromecast virker mystisk - jeg har aldrig oplevet at det gav den slags fejl. Alle samme fejl som hvis man sætter kabel mellem mobil/tablet og TV. 

Kan du oplyse hvilken Chromecast du har? Og evt. vedhæfte et billede af det der kommer frem, når du caster? 

Badge

Her er fotos af chromecast og får jeg den viste fejlmeddelelse? I må snart få jeres system til at virke.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

På det øverste billede ligner det en ældre Chromecast som ikke længere kan bruges. Hvilken Generation er den.?

På det nederste billede, så er det den tekst der kommer hvis man bruger HDMI forbindelse mellem Telefon/Tablet til TVet, det kan man som det er oplyst ikke gøre.

Omdømme 6
Badge +8

Det udstyr du bruger ligner ikke en Chromecast - de ser anderledes ud. Når jeg googler, ligner det en HDMI dongle ved navn Mirascreen G2, og det kan vi ikke garantere virker. Vi understøtter udelukkende Chromecast, og ikke andre lignende produkter. 

Det er formentlig årsagen til, at du får fejlen - det er i hvert fald ikke noget vi kan hjælpe med. 

Omdømme 7
Badge +9

@Louise Jo det er en tidlig version Chromecast, som i mig bekendt ikke længere understøtter, har en liggende magen til. Chromecast er ikke længere i produktion, kan dog stadig købes hos forhandlere der har dem på lager, ellers købes der f.eks en Google TV som jeres Streamer er bygget på.

Omdømme 6
Badge +8

Når jeg googler kan jeg sagterns se, at den ligner, men den er altså ikke magen til. En Google Chromecast har ikke logoet inde i midten ligesom det på trådstarters billede. 

Jeg er ret sikker på, at den på billedet ikke er en Google Chromecast, som er det eneste vi understøtter. 



 

Omdømme 7
Badge +9

Ja en Google TV eller jeres Streamer vil være løsningen, eller en hver anden Android baseret Streamer, dem er der en del af, eller en ATV hvis man er til det.

Omdømme 6
Badge +8

@Louise Jo det er en tidlig version Chromecast, som i mig bekendt ikke længere understøtter, har en liggende magen til.

Det er en Miracast og ikke en chromecast.

Måske har du en Miracast liggende som du tror er en Chromecast 😁

Omdømme 7
Badge +9

Der er sandsynligt, har ikke været brugt i mange år, har noget der er væsentligt bedre.

Besvar