yousee app fejl


Badge

Hej 

Jeg har store problemer med at afspille TV via YouSee appen. Specielt efter den sidste opdatering. Jeg har mange andre app’s, - Netflix, HBO, Disney og mange andre. Dem er der aldrig problemer med. Skærmen viser “Hovsa! Der skete en fejl hos os. Vi kigger lige på det. Du kan prøve igen om et par minutter” og den kan ikke starte nogen programmer. Sådan har det nu været i 2 dage. Det er ekstremt tit der er store problemer med YouSee app’en, så tålmodigheden er for alvor ved at være brugt op. Mange andre oplever lignende problemer kan jeg se ved at søge på nettet. Mit TV er et LG NANO 55” fra 20, så det er helt fint. Undtagen med YouSee’s app. Yousee bør i den grad stramme op og få løst de problemer én gang for alle, da det stort set kun er den app, der ikke fungerer.

Vh. Bo

 


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej Bo 

Først og fremmest, så beklager jeg naturligvis at du oplever problemer. Det forstår jeg godt at du er træt af. 

“Hovsa” fejlen kan opstå af mange forskellige årsager, så at flere oplever fejlen gør det ikke nødvendigvis generelt i den forstand. Inden vi kan fejlmelde det, er der derfor et par ting jeg gerne vil vide. 

-- Hvilken version af appen har du? Det kan ses i selve appen, og ikke i app store
-- Kører du trådløst eller kablet på TV’et? Dette er relevant ifht. vores fejlsøgning på vores app - også selvom andre apps virker fint. Vores app kan evt. kræve en højere forbindelse end andre apps for, at fungere optimalt. 
-- Har du forsøgt at af- og geninstallere appen efter at problemet opstod? 

Besvar