Spørgsmål

you see app på samsung smart tv


Badge

Jeg har et Samsung smart tv. Jeg har installeret den nye version af Yousee appen. ifølge vejledningen kan man finde TV guiden ved at trykke på programknappen på Smart betjeningen. Når jeg gør det, så kommer jeg ind på tv guiden til Samsung TV plus kanalerne(altså Samsungs gratis kanaler) Skal jeg finde Yousee guiden kræver det 6-7 tryk på fjernbetjeningen


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du et nyere TV skal du bruge den gamle App. Men du skal bare vælge TV Guiden i menuen…

Omdømme 7
Badge +9

Men kommer an på også hvilken Samsung fjernbetjening du bruger?

Jeg bruger kun pile op-ned / højre-venstre plus OK tasten og så pil tilbage tasten, tilbage og venstre tasten bringer en til menuen.

Badge

Jeg kan bruge piletasterne, men der er lang vej. Jeg skal op og ramme en pil i venstre øverste del af skærmen. Det kræver nogle gange adskillige tryk for at komme i menuen

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle ikke kræve mere end 2 tryk er du inde i YS Play Appen, der er kun få brugbare knapper på min Fjernbetjening og ingen programknap, kommer Samsung gratis kanaler frem, skal du ikke bruge den knap inde i Appen, det er en vildledning og ingen vejledning du der har set…

Badge

Jeg synes ikke lige det virker så simpelt på den nye appnyJeg må eksperimentere lidt mere når jeg kommer i sommerhus igen

Men foreløbig tak for input

Besvar