Svar

vi oplever at YouSee appen ikke virker efter kl 2400


Badge

Vi oplever dagligt at vi ikke kan anvende YouSee appen efter kl 24 00

Vi kan godt bruge alle andre tv app på vores Samsung tv fra 2020

Vi har YouSee Bredbånd og bruger Chromecast

Det er dagligt i tidsrummet fra kl 2400 til ca 0800

Herefter er der ingen problemer

Vi har genstartet tv og taget stikket ud samt geninstalleret appen flere gange og ej heller dette har virket 

Hvad gør vi

 

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 7 February 2024, 19:11

Se original

21 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvordan kører det med App’en når den er installeret på TVet, hvordan kører den på telefon/tablet når der ikke Castes.

Badge

Det køre fint på appen i dagtimerne og via telefon og tablets er der aldrig problemer når der castes det er på tv og via appen den er gal og kun ved skift fra tv til kanaler efter kl 24 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis korrekt forstået, så er der kun problemet når der bruges App’en der er installeret på TVet.? Alt andet er OK.

Badge

Ja det er rigtigt 

Omdømme 7
Badge +9

Der var en anden der sagde det samme så jeg tjekkede, har sort skærm på YS Play Appen kl 1 om natten på mit Samsung tv, men godt nok lidt siden…

Omdømme 7
Badge +9

Højst besynderligt, det problem har jeg ikke hørt/læst om før. Andre problemer med Samsung og andre TVer, men ikke det. Har intet bud på hvad der forårsager det.

Badge

Og jeg har fejlmeldt det hos YouSee 2 gange og får bare en standard mail om at jeg skal slette app og geninstallere samt evt genstarte tv ved at hive stikket ud og dette er nu gjort adskillige gange. Og de har sagt at de sender det til teknisk afd og jeg ville høre nærmere og der sker intet  der fra.

Så nu er vi ved at miste tålmodigheden

 

Omdømme 7
Badge +9

Hvor gammel er dit TV? Og hvilken App bruges, den gl. eller den nye? Og hvad er versions nummert,

jeg henter version 1.0.0 men når jeg tjekker står jeg stadigvæk har 00.34 med den nye til lidt ældre Samsung tv.

kan se du skriver fra 2020, måske skal du bruge den nyeste App…

Omdømme 7
Badge +9

Men når det virker i dag timerne skulle man ikke behøve gøre noget med genstart eller lign.

Badge

Den nye YouSee app version 1,0,0 opdateret den 2/2/2024

Tv er fra 2020 og model Samsung QE55Q67RATXXC 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Gourmetkokken 

Det er en kendt fejl og der arbejdes på en løsning, så sørg for at dit tv opdaterer apps automatisk eller hold øje med opdateringer til vores app.

Jeg beklager fejlen.

Badge

Alle apps er opdateret så venligst se at få det lavet det er godt nok ved at være træls og jeg slet intet høre fra jer i YouSee 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg kunne godt se det efter midnat, nu, har du prøvet den gamle app? Og om du kan logge ind der?

Badge

det kan vi heller ikke med den gamle 

Jeg har talt med en medarbejder fra YouSee i dag, hun siger man skal ændre datoen kl 24 ….men hvordan gør man det ? Jeg har også et Samsung TV 

Omdømme 7
Badge +9

Dato og tid skulle da meget gerne styres af den enhed hvor App’en er installeret på, der er jo adgang til internet.

Ja jeg synes også det lyder underligt !

Omdømme 1
Badge

Jeg har haft den samme fejl siden oktober 2023.

 

den nye app (version 0.1.1)  har fejlen, den gamle app (version 2.6.1) har ikke fejlen på de samme fjernsyn.

Jeg tror at Yousee nu har fuld plade med fejl på alle deres platforme (boksen, apple tv, samsung og LG med videre).

 

det er selve den nye Yousee App det er galt med til Samsung Tv. Det fejler på alle 4 tv jeg har med live-tv…. Film og serier fungerer fint i tidsrummet kl.24-08.

jeg får jævnligt en email fra Yousee om at en udvikler kigger på det, men at det tager længere tid end forventet….. det er jo en prioriteringssag hos Yousee.

jeg har nævnt fejlen ligesom andre på dette forum ofte, men der sker intet hos Yousee for at løse det.

nu får jeg da i det mindste en fejlbesked der siger “ups der skete en fejl hos os, vi kigger på det.. prøv igen om nogle minutter”……. Der er gået mange minutter siden oktober 2023, så håber det snart er fikset.

Badge +1

Jeg har samme problem på mit nyere Samsung tv, app er den nye.. efter kl 24 får jeg denne besked:

Hovsa! Der skete en fejl hos os. Vi kigger lige på det. Du kan prøve igen om et par minutter.

 

Har forsøgt med teknikker der som vanen tror siger at det ikke er set før bl.a bl.a bl.a

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Vi har lige netop nu her sendt et fix ud, som gerne skulle løse problemet med manglende live-tv efter midnat. 

I må derfor alle gerne teste ved lejlighed, og melde tilbage her, såfremt I stadig oplever problemer. 

Omdømme 1
Badge

hej @Louise 

Jeg har testet den nye version 0.1.4 og det ser ud til at problemet er fixet nu. Lad os håbe at det holder ved ;-)

Besvar