Spørgsmål

Utrolig ringe kundeservice


Badge

Problemer med min model 4000 tv box

Som bliver ved med at genstarte.

Ringer til teknisk service som siger den skal byttes og de vil reservere en til mig i Rødovre Centret,hvor de ifølge hans pc har mange tilbage.

Kører hele vej til Rødovre for at få at vide,de ikke har flere,men de har på Frederiksberg og at ham vil reservere en til mig.

Kører helt til Frederiksberg hvor jeg mødes af 3 lade,unge mennesker som siger,at de ikke har flere og "hvem har sagt det i Rødovre afdelingen?"

Jeg afleverer den gamle box og at jeg vil få tilsendt en ny Mandag eller Tirsdag hvilket jeg tvivler meget på.

Han siger at jeg vil få en mail inden for 15 minutter at jeg har afleveret boxen, hvilket jeg ikke har.

Alle de penge man ligger hos YouSee og så får man en sådan behandling.

Man får at vide,at det nok er mit ikke så gamle Tv,der er skyld i problemet, men skal jeg så købe et nyt til 15.000kr. så det passer med YouSees dårlige box og Opdater?

Hvis du køber en ny Toyota eller  Volkswagen som der er problemer med får du så at vide ,at du må hellere købe en ny?

Yousee er bare en stor skuffelse.


3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Norlem11 

Først og fremmest, så er jeg ked af at høre, at du er blevet sendt rundt til flere forskellige butikker. Det er naturligvis heller ikke i orden, og det beklager jeg. 

Du skriver i en anden tråd at du har fået denne fejl på to forskellige bokse - og det kan derfor godt tyde på, at der måske er noget andet der spiller ind. Jeg synes dog, at vi skal afvente og se om samme problem opstår med den nye boks, der skulle være på vej til dig. 

Jeg vil gerne tjekke op på om den reelt er bestilt, så jeg har sendt dig en privatbesked som du gerne må reagere på. 

Badge

Måske endnu en hentydning til at det er mit 15.000kr. Tv,som gør at den lille dåse fra Polen går i udu efter en måned?

Omdømme 6
Badge +8

Nu nævnte jeg ikke noget med dit TV, så nej det var ikke en hentydning til det 😊  Men boksen kan f.eks. blive ustabil af internetforbindelsen, så det kan man prøve at kigge nærmere på, hvis fejlen bliver ved. I nogle tilfælde, har vi også set at det er HDMI-kablet/forbindelsen der spiller ind. 

Besvar