TVboks opdatering - problemer med Wifi


Badge

Tv-boks ys_4000, sw 4.53.10.

Efter opgradering falder boksen jævnligt af wifi. Lysdiode blinker, ikon på skærm kommer frem. 
Intet andet er ændret end SW opdatering på YouSee TvBoks. Det sker flere gang i minuttet.


9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @LarsP_DK 

Der er desværre nogle kunder der oplever problemer med wifi på boksen efter opdateringen - det er naturligvis ikke meningen. 

I løbet af indeværende uge, bliver der sendt et fix ud som skulle rette dette - vi kender ikke den eksakte releasedag, men hvis du stadig oplever problemer efter ugen her, så vend meget gerne tilbage. Så skal vi have kigget nærmere på det. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Badge

Tak for svar. Boksen kører nu 4.53.50 (i flere dage) og problemet er ikke løst. Det føles faktisk somom, det er forværret. 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg kan se, at jeg har glemt at give dig en tilbagemelding her. Det beklager jeg. 

Jeg har givet din besked videre, og det kan være at vi bare skal have det fejlmeldt. Jeg afventer dog lige en tilbagemelding fra den ansvarlige afdeling. 

Jeg vender tilbage til dig. 

Badge

Venter stadig - problemet eskalerer. Boksen starter måske op! Måske virker TV guiden!! Måske virker menuen! Alt sammen pga. netværket. Den blinker rød hvert 20-30 sekund.

Omdømme 6
Badge +8

Den pågældende afdeling er ikke til rådighed i weekenden, men jeg kan se at de kom med en tilbagemelding i går eftermiddags da vi var gået hjem. 

Har du internet fra os? Så er der nemlig nogle ting vi kan tjekke herfra, men hvis du har internet fra en anden udbyder, så skal du selv tjekke det. 

Badge

Har ikke internet fra jer.

Omdømme 6
Badge +8

Okay - så skal du først og fremmest sikre dig to ting, inden vi kan fejlmelde. 

1.. Dit netværksnavn og din netværksnøgle må ikke indeholde følgende tegn: ?, ", $, [, \, ], + samt Æ, Ø og Å

2.. Dit 5GHz-netværk må ikke sende i 160 Mhz. Det kan tjekkes på udstyrets interface. 

Hvis de ting er i orden, så vend gerne tilbage her - så sender jeg dig en privatbesked, og så får vi det fejlmeldt. 

Badge

Begge dele er i orden, så vi må have den fejlmeldt. Tak. 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan få det fejlmeldt 😊

Besvar