Spørgsmål

Tv2 play


Badge +1

Har valgt at bruge 10 point af min pakke til Tv2 play favorit+sport, der er bare ingen sport tilgængeligt på mit tv. Er det andre som har oplevet det?


14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

You See tilbyder kun TV2 Play Favorit+ Sport det koster 19 Points i Play abonnementet.

 

Badge +1

Tak for svar. Det er så bare underligt at Yousee skriver 10 point på siden hvor man kan vælge 🥴

Omdømme 7
Badge +9

Som det ses, så står der tydeligt at det er 19 Points i Play, der er aldrig tilbudt andet end den fulde pakke Favorit+Sport, om den blev tilbudt i det nu udgåede Bland selv husker jeg ikke.

Hvilket abonnement haves.?

Badge +1

 

Badge +1

 

Omdømme 7
Badge +9

Da jeg kan se at der også haves Grundpakke, så er det Bland selv du har så hvorfor, når det nu fremgår, at de ikke er Sport med kan jeg ikke svare på.

 

Badge +1

Nej, det virker lidt mystisk, og glad for du forstår min undren. Så jeg må have fat i Yousee i morgen. Tak for hjælpen.

vh Otto

Omdømme 7
Badge +9

Det var et andet Point System i Bland selv, hvor Points var bestemt af størrelsen på pakken, Bland selv 20 var den mellem pakken. Der var 10, 20 og 30. Det er ikke muligt at skifte størrelse, vil man have mere eller mindre, så skal der skiftes til Play.

Badge +1

Det viste sig, efter at have haft kontakt med Yousee 2 gange, og TV2 play en gang, at en mail var sendt til en forkert adresse, en adresse Yousee havde opfundet, og lovet at slette, men ikke fået gjort. Da den fejl blev rettet, var der ingen problemer. Bare til orientering.

hværdan får jeb tv2play

Omdømme 7
Badge +9

Det tilvælges på lige fod med andre tjenester og TV kanaler i et Play Abonnement. Det koster 19 Points = Kr. 190. Så det er minimum Play 20 til Kr. 399,-.

Omdømme 7
Badge +9

Husk at Play kræver en Humax boks eller en Streamer hvis det ikke haves i forvejen.

Omdømme 7
Badge +9

Men TV 2 Play Sport kan fint ses på TVet, kan nok bedre betale sig at købe adgang til deres app…

jeg giver vist 275 kr. incl SkyShowTime og mere der følger med… men har det vist også frit hos en anden tv udbyder… må have den ene opsagt!

Omdømme 7
Badge +9

TV kanalerne når man har Play bruger HEVC på Humax boksen ved ikke om det også gælder Streamingtjenester. På App’en er det underordnet.

Besvar