Spørgsmål

TV guide forskellige udseender


Badge +1

På min iPad og TV (google TV med yousee play app) ser TV guiden ens ud. Hvorfor ser den "gammeldags" ud på en android tablet (Samsung)?


14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er der seneste version af App’en installeret.?

Badge +1

Jeps. Version 10.12.1 på Samsung tablet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @JMDSchou 

Vi prøver at få strømlinet layoutet på tværs af enheder, men det tyder ikke på, at vi er nået til Android Mobile endnu. Jeg har ikke lige enhed nu og her at teste på. Når det er sagt, så har du den nyeste version… 

Tak for din feedback.

Badge +1

Et andet problem:

På yousee app på ipad indstiller jeg udsendelser til optagelse. Men på TV guiden ses det ikke med mindre appen lukkes helt ned og genåbnes. Det kunne man tidligere. Er der noget der er smuttet?

Omdømme 7
Badge +9

Skulle da også kunne ses under planlagte/kommende optagelser.

Badge

De fleste apps tager hensyn til skærmopløsningen på enheden og tit også til skærmstørrelsen. Er din Samsung tablet en af de helt billige med 8,7" WXGA+ skærm (800 x 1340) er det nok den mest sandsynlige forklaring.

Badge +1

De kan ses på planlagte udsendelser,  ja. Men som sagt ikke straks i guiden. 

Badge

Undskyld, jeg skulle have været mere præcis: Jeg mente, at en evt lav opløsning på din tablet er den mest sandsynlige forklaring på at app’en ser "gammeldags" ud.

Badge +1

Jeg mente at fænomenet optræder på min iPad, som er af nyere dato.

Badge +1

Det gælder en iPad.

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken skærmopløsning har den.?

Badge +1

2160 x 1620 pixels ved 264 pixels pr. tomme

Omdømme 7
Badge +9

Det må siges at være en pænt høj opløsning.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @JMDSchou 

Jeg tror blot at der er tale om lidt forsinkelse mellem enheder. Hvis det kan ses under planlagte så er alt i hvert fald i orden ifht. selve optagelsen. 

Har du prøvet at vente noget tid, og så tjekke om det bliver synligt i appen på iPad, uden at du behøver at lukke den ned? 

Besvar