Svar

tv boks opdatering - funktioner er væk


Omdømme 1
Badge

Efter den seneste opdatering er der ikke længer short kort til mine sider fra fjernkontrol. Så ærgerligt, layout af min side er også ændret til samme som online version - som er en forringelse når man bruger boksen.

behøver jo ikke se hver episode af en enkel serie listet i favorit rækken -  men i stedet en samlet som så åbner op til alle episoderne. Derudover kan man dårlig se hvornår en episode udløber (dage, timer) og man skal klikke længe for at se alle  sine favorit programmer.

der mangler også kanal viser man kunne bladre i mens man så fjernsyn på 1 tv kanal,

nu er der kun program oversigten som er svær at læse (små bokstaver, programtider gemt væk og rodet at finde rundt i,

 

med tanke på at tv boks bliver hovedsageligt brugt af ældre seere er det ikke særlig meget hensyntagen til os.

 

håber der kommer en opgradering snart eller afslag i pris for at matche den forringelse opgraderingen har skabt,

 

 

icon

Bedste svar af Kasper 3 December 2023, 15:11

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bertelsen39 

Først og fremmest velkommen på YouSee Forum😊

Vi er kede af at læse, at du er ked af den nye opdatering til din tv-boks. 

Jeg tager din feedback videre og så arbejder vi løbende på at optimere og forbedre alle vores tjenester herunder også boksen. 


God dag.

Omdømme 1
Badge

Hej

har I ikke et bruger panel hvor man kan give feedback når i laver de større ændringer ?

 

Omdømme 7
Badge +9

Der er 2 muligheder der kan skrives om det her på forummet, eller der kan skrives om det på deres FB side.

Forummet er den bedste måde, da alle kunder har adgang til det.

Omdømme 1
Badge

Jeg synes at Yousee burde få checket og testet deres forskellige apps, da det er blevet meget dårligt og absolut ikke brugervenligt efter den store opdatering.

 

For TV-boksen er jeg fuldstændig enig i at det for brugeren er blevet meget svært at navigere i, og er blevet en ringe brugeroplevelse.

 

For Apple TV 4K 128GB Ethernet: I både version 8.9.0 og 8.9.1 er der ingen TV-guide som er nemt tilgængelig. Man skal hele tiden hele vejen tilbage til hovedmenuen for at finde en ny kanal/udsendelse.

Det er ikke længere muligt at vælge kanaler imens man ser et program ved at se og vælge programmer i bund-menuen som det er muligt i f.eks. Version 2.6.1 til Samsung Smart TV og andre Smart TV’s .

 

For Smart TV’s f.eks. Samsung som bruger version 0.0.37 af Yousee appen der fungerer det heller ikke ordentligt. 

TV virker ikke imellem kl. 01.00 og 06.00, hvilket er en kendt fejl hos YouSee. 

Det er meget træls at YouSee hele tiden sender nye App-versioner ud, inden det er checket og testet om det bare virker nogenlunde ordentligt.

 

Jeg håber at YouSee har en plan klar for hvordan de vil løse det hurtigt, da de må forvente at folk som ikke kan bruge deres app’s og Fjernsyn/TV-boks/ATV og andet vil have en kreditnota grundet produkter som ikke leverer det som man betaler for.

Det “sjove” er at alting virkede før YouSee begyndte med deres katastrofalt dårlige major-update i forsøget på at få en samlet platform….. der må man bare sige at de lige nu har mange forskellige app’s som viser og virker på forskellige måder uden at noget af det er godt…. på nær version 2.6.1 til Samsung Smart TV’s som stadigvæk ikke er opdateret til nyt design og version/platform. Håber ikke dette sker før de har rettet andre fejl, da der så er fuld plade på dårlige opdateringer. 

Omdømme 1

seneste opdatering er en væsentlig forringelse,  især tv guiden er blevet total dårlig , det skal rettes eller hvordan går man tilbage til tidligere version ?

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke muligt at rulle tilbage.

Omdømme 1

så må de jo lave en ny version , hvor den aldeles brugervenlige tv guide fra tidliger  version bliver implementeret igen 

Kan kun tilslutte mig. Det er virkelig en foringelse af flere funktioner.  Bla. når man skal ud af Netflix. 

Badge

Oplever at den nye opdatering gør det sværere at navigere i programmerne  og se udsendelserne efter hinanden .. syntes ikke det er et godt resultat i erkendt ud med … hvorfor ødelægge noget der fungerer 

det har jeg svært ved at forstå … det skulle jo være en positiv ting at se fra arkiv 

 

Hilsen en utilfreds bruger

seneste opdatering er en væsentlig forringelse,  især tv guiden er blevet total dårlig , det skal rettes eller hvordan går man tilbage til tidligere version ?

 

ENIG - vi dropper flow TV og begynder at streame. Dette er ikke pengene værd!

Besvar