Når jeg ser LIVE tv går udsendelsen i stå efter noget tid. Hvis jeg er “heldig”, kan der nogen gange gå helt op til 20-30 minutter, men typisk går der 5, 7, 10 minutter før udsendelsen standser og hakker i samme billedsekvens, indtil der en boks frem med teksten “Der er ingen internetforbindelse”, hvilket IKKE er korrekt.
Det skal understreges, at det KUN er når vi ser LIVE tv der sker, og det har stået på fra dag 1, efter den nye app blev installeret (så tålmodigheden med Yousee er mildest talt ved at være noget tyndslidt). Har selvfølgelig af- og geninstalleret app’en et utal af gange, ligesom routeren har været slukket/tændt. Alt sammen uden nogen som helst virkning.
I øjeblikket ser vi kun film/serier, da det er det eneste der ikke “går i hak”. Det er simpelthen ikke godt nok, at man som højt betalende kunde kan ende i denne situation pga. en ny app.
Mit tv er et Samsung QE65Q95TATXXC købt (nyt) i august 2021. TVapp’en er version 0.1.5