Spørgsmål

TV Appen virker ikke med samsung


Badge

Når jeg ser LIVE tv går udsendelsen i stå efter noget tid. Hvis jeg er “heldig”, kan der nogen gange gå helt op til 20-30 minutter, men typisk går der 5, 7, 10 minutter før udsendelsen standser og hakker i samme billedsekvens, indtil der en boks frem med teksten “Der er ingen internetforbindelse”, hvilket IKKE er korrekt.

Det skal understreges, at det KUN er når vi ser LIVE tv der sker, og det har stået på fra dag 1, efter den nye app blev installeret (så tålmodigheden med Yousee er mildest talt ved at være noget tyndslidt). Har selvfølgelig af- og geninstalleret app’en et utal af gange, ligesom routeren har været slukket/tændt. Alt sammen uden nogen som helst virkning.

I øjeblikket ser vi kun film/serier, da det er det eneste der ikke “går i hak”. Det er simpelthen ikke godt nok, at man som højt betalende kunde kan ende i denne situation pga. en ny app.

Mit tv er et Samsung QE65Q95TATXXC købt (nyt) i august 2021. TVapp’en er version 0.1.5


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den nye App virker fint på mit lidt ældre Samsung TV, vi er nu godt midt i april, jeg forstår ikke at YS ikke får den app fixet, inden alle kunder er væk… det samme med Streameren, LG og Samsung TV der ikke virker ret godt ligenu...

Omdømme 7
Badge +9

Hej @kjc86 

Velkommen på Forum😊

Det lyder ikke godt, at du oplever problemer med appen, når der streames live-tv. Det vil vi gerne få fejlmeldt for dig og oprettet en sag på, så det kan blive undersøgt nærmere. 

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan komme videre med fejlmeldingen.

Badge

Synes ikke jeg kan se den omtalte privatbesked nogen steder. Hvor skal jeg lede/kigge? 🤔

Omdømme 7
Badge +9

Der er et link i den Mail du har modtaget angående en modtaget PB, eller du klikker på din Avartar i øverste højre hjørne og åbner privatbesked. Der er også en markering på din Avatar at der er besked(er).

Omdømme 6
Badge +8

Synes ikke jeg kan se den omtalte privatbesked nogen steder. Hvor skal jeg lede/kigge? 🤔


Har du fundet den? 

Badge

Tak for svaret Radiomanden, og Louise ….., nej der står desværre et stor fedt “0” ud for Privatbeskeder, så ved ikke helt hvor det går galt. Vil ikke udelukke en Fejl40, men lidt underligt.

Omdømme 7
Badge +9

PM’s vil kun ligge der når de sendes til dig, så er der ikke nogen, så de den ikke sendt/modtaget.

Som det ses, så har jeg 429 liggende.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @kjc86 

Ja, så ligner det i hvert fald ikke at den er sendt - det beklager jeg. 

Inden vi fejlmelder, så er der dog lige noget at vi skal have kigget på. 

Kører du trådløst eller med kabel? Lige nu er der nemlig kunder der oplever noget a la det du beskriver, men det gælder kun kunder der kører wifi. 

Har du mulighed for at teste om det samme sker med kabel fra router til fjernsyn? 

Besvar