Spørgsmål

text tv


Badge

Vi kan ikke få Text-TV til atvfungere.

vi kan ikke finde Text-TV på den nye fjernbetjening og den er forsvundet med de gamle fjernbetjeningdr-

mystisk.


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

TTV tasten er ved siden af 0 tasten, de gælder både på Remoten til 4000 og 5000 boksen, TTV kan kun bruges når det er Flow TV, der er ikke TTV på optagelser eller Arkiv.

Badge

Min nye Remote har Netflix til vensre og Disney til højre.

de øvrige er Samsunger - har sat nye batterier i

vi ser tv2 film nu og ønsker tekster da de taler utydeligt

Ved ikke om jeg har 4000 boks eller ?

kan man se det?

Omdømme 7
Badge +9

Coax = 4000, Fiber = 5000. Ingen af de Humax Remotes har Disney tast. Den til 5000 har Netflix. TTV kan som skrevet kun bruges på Flow TV, til tekst på andet klikkes der på dette Ikon [=] på skærmen.  

4000

5000

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @smukkemogens 

Kan du prøve at sende et billede af din fjernbetjening?😊

Badge

Her er min nye fjernbetjening, som ikke har test TV , tror jeg.

Mere mystisk. Jeg har 2 originale fjernbetjeninger. Den ene kan bruge Tænd og sluk men ikke TV. Boksen. Den andet virker modsat.

desuden er der nu lydstyrke på den ene med høje tal - over 60, mens den anden stadig har alm. lave tal. ca, 8-9.

jeg har Samsung TV,

‘Mogens -

kunde hos YouSee til 13.000 om året.

 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Den Remote er til Streameren, derfor er der ikke TTV, det kan man ikke med Streaming.

Der kan godt fås tekst på, men ikke TTV tekst.

Badge

Vi lukker sagen!

jeg fandt løsningen med en text tv app så nu kan jeg klare mig 

På computer i en browser kan DR tekstTV åbnes her: https://www.dr.dk/cgi-bin/fttv1.exe/100

Starter på side 100. Sideskift: Klik på den ønskede side, hvis nummeret ikke vises, så skriv det ved at ændre i browserens adresselinie.

Besvar