Spørgsmål

Strømforbrug på Humax 4000


Badge

Jeg er blevet stillet i udsigt fra support at en opdatering her i April skulle løse problemet med at kunne vælge lavt strømforbrug.

Jeg kan se at der nu er kommet en opdatering, det er dog stadig ikke muligt at vælge lavt strømforbrug.

Jeg har målt på strømforbruget og det viser sig at den forbruger ca. det samme når den er i std.by som når den er i drift. dvs. ca. 10 - 12 Watt. Det er jo et uacceptabel højt std.by forbrug.

Hvornår får i rettet problemet med det store std.by forbrug?


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det kan kun YS svare på, og dem høres der næppe fra igen før på Mandag, de er sjældent på når det er Weekend.

Omdømme 7
Badge +9

Min boks tænder 2 gange hver nat automatisk, led lampen til nettet forbliver tændt, men boksen slukker af sig selv. Det giver vel også et højre strøm forbrug…

Omdømme 7
Badge +9

Gås der ud fra 10 W i timen, det er = 240W i døgnet, hvilket er = 1,7 Kw/uge til en pris på Kr 1/Kw hvilket er = et forbrug på lige knap Kr 90 på et år.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @heke 

Det er korrekt, at den opdatering der er blevet sendt ud her i april (de sidste får den i morgen) understøtter at man kan sætte boksen til lavt strømforbrug - vi er dog lige i gang med at finpudse funktionen, og derfor er den ikke tilgængelig endnu. Det bliver den, men jeg kan ikke sige præcis hvornår den bliver aktiveret. 

Omdømme 3
Badge +2

Gås der ud fra 10 W i timen, det er = 240W i døgnet, hvilket er = 1,7 Kw/uge til en pris på Kr 1/Kw hvilket er = et forbrug på lige knap Kr 90 på et år.

Hvor hkan man købe strøm til en krone? 

Sidste måned gav vi 2,83 kr.

Besvar