Spørgsmål

spørgsmål ang harddisken


Badge

Hej Yousee 

 

Jeg har lige et spørgsmål om harddisken. Jeg har skiftet kanaler i bland-selv og har flere ting på harddisken vi så ikke kan se. 

Derfor vil jeg anbefale jer - Yousee - at når man skifter kanaler kan I så ikke også fjerne optagelserne på harddisken samtidig.

Fordi vi kan IKKE se optagelserne på harddisken efter bland-selv.

 

Håber I kan hjælpe os 

 

Med venlig hilsen 

 

Thorkild Wilson Føns 


Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg skrev i sin anden tråd, så er der IKKE nogen HDD i boksen der reserveres adgang til udsendelsen på en Server, hvor den gemmes i 365 dage.

Hvis det ikke er en ældre boks med indbygget harddisk, men en boks hørende til et abonnement der gemmer optagelser i skyen, er problemet at adgang til optagelserne kræver at man i bland-selv eller i YouSee Play har valgt den kanal, som der er optaget fra. Dog har det vist sig at man nogen gange godt kan afspille disse optagelser hvis der bruges play.yousee.dk i en Chrome-browser. Men det kan være en fejl hos YouSee der gør dette muligt.

Hvis man på et senere tidspunkt vælger kanalen igen, vil man igen kunne afspille disse optagelse normalt, forudsat naturligvis at de ikke er slettet i mellemtiden.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Thorkild

Jeg har givet et svar i denne tråd😊