Svar

skyshowtime


Badge

Er der nogle der ved om den skyshowtime der er tilgængelig på YouSee, er det samme som den man kan streame. Tænker det ikke men er nysgerrig.

 

icon

Bedste svar af Louise 11 May 2023, 11:47

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg forstår ikke spørgsmålet, vælger du Skyshowtime i Yousee Bland Selv får du ud over Streaming også de 2 TV kanaler med, men i Skyshowtime streaming får du nok det meste…

Omdømme 7
Badge +9

Streaming er da klart at foretrække, så kan man se det man vil når man vil, i stedet for at vente på at se det.

Badge

Hej Jorn, jeg valgte at installere/abbonere skyshowtime udenom YouSee igår, umiddelbart er indholdet det samme som man får igennem yousee hvor den ligger i pakken, jeg har ikke brugt nogle point på den. 

Omdømme 7
Badge +9

Det er samme indhold du får uanset hvor der haves abonnement, jeg har tjenesten via TV2 Play.

Omdømme 7
Badge +9

Men får i også de to TV kanaler når den have fra TV2 Play eller har den direkte?
 

Jeg ved godt det meste fra de to kanaler kan ses på streaming også…

Badge

Jeg har den direkte fra YouSee, har ikke tv2 play.

Men jeg snakkede med en fra YouSee idag og han sagde at der ikke er forskel på om man har den gennem YouSee eller abbonere på den udenom YouSee.

Jeg kunne ihvertfald ikke se nogle forskelle. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Der er ingen forskel på tjenesten uanset om det er via den ene eller den anden, eller et direkte abonnement.

Badge

Nej Lige præcis, det fandt jeg ud af 🤣🤣🤣

Omdømme 7
Badge +9

Men twt1234, du skrev jo du havde den udenom Yousee?

Badge

Og det havde jeg også, da jeg troede at det var mere film og serier osv, men fandt ud af at der er det samme om man har den gennem YouSee ( bruger ikke point ) eller abbonere på den.🙂

Badge

Så jeg har spildt 70 kr. På at oprette mig i skyshowtime.🙂

Omdømme 7
Badge +9

Det kan du da opsige.

Badge

Det gør jeg også. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Jorn, jeg valgte at installere/abbonere skyshowtime udenom YouSee igår, umiddelbart er indholdet det samme som man får igennem yousee hvor den ligger i pakken, jeg har ikke brugt nogle point på den. 

 

Hvilken pakke er det den ligger i? Og hvordan kan du få den uden at bruge points?

I svarede ikke på om i også har fået de 2 TV kanaler?

Men jeg kan se jeg har den direkte, som giver visse fordele, men fandt det på en anden media boks, jeg har testet lidt ser ud til at indholdet nu er det samme, men ved ikke om visse serier og film dukker op senere…

Omdømme 7
Badge +9

Men får i også de to TV kanaler når den have fra TV2 Play eller har den direkte?
 

Jeg ved godt det meste fra de to kanaler kan ses på streaming også…

Det er udelukkende streaming via TV2 Play, der er ingen grund til Flow, da alt er på On Demand.

Badge

Hej Jorn, jeg har mobil, internet og og tv hos YouSee og boks.

I tidernes morgen havde jeg c-more og den blev skiftet ud med Paramount som nu er skyshowtime.

Skal lige siges at jeg har 3 telefon abbonementer hos YouSee og der i gennem kunne man vælge nogle fordele. 

Jeg valgte C-more som blev skiftet ud til skyshowtime.

🙂

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Den adgang @twt1234 har, nu hvor den er valgt via YouSee More, er en begrænset udgave - det betyder at den ikke indeholder de to kanaler, samt adgang til børneindhold. Alt andet er dog det samme 😊

Ha’ en god dag. 

Besvar