Spørgsmål

samsung fjernbetjening homeknappe


Badge

Forleden dag opdagede jeg at min Samsung fjernbetjening kunne styre YouSee boksen? Okay. Fedt var min første tanke. MEN

nu kan man ikke bruge home knappe på Samsung fjernbetjening med det resultat at man ikke kan tilgår settings, app ect. På selve tv.

 

Hvordan fanden ændre man det igen. For det er sa ikke i ordren man ikke kan bruge/ændre setting på ens eget betalt tv. Hjælp 


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Efter at have læst dette har jeg købt en universal fjernbetjening til mit Samsung, da min gl. betjening virker ringe,

du må måske ud og købe en replace ment fjernbetjening også…

Omdømme 7
Badge +9

En sådan koster ikke meget, den billigste fås til Kr. 69.

https://www.google.com/search?q=fjernbetjening+til+samsung+fjernsyn&rlz=1CAZKSY_enDK937DK937&oq=fjernbetjening+til+samsung&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgCEAAYgAQyBwgAEAAYgAQyCQgBEEUYORiABDIHCAIQABiABDIHCAMQABiABDIHCAQQABiABDIHCAUQABiABDIICAYQABgWGB4yCAgHEAAYFhgeMggICBAAGBYYHjIICAkQABgWGB7SAQoxNjg3M2owajE1qAIFsAIB&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Badge

To gode løsninger. Men ikke det jeg søgte, løsningen var at holde sluk knappen nede på min Samsung remote. Indtil den slukkede tv. Og derefter kunne jeg igen bruge tvs remote til at tilgå tv menuer. Men hvordan fanden kan man finde på at lave en opdatering ved YouSee der fucker et andet produkt op. Er virkelig skuffet. Men det er jo ikke første gang. 

Havde det nye setup i boksen, langsom, og ikke logisk. Men man skulle nok være udvikler for at se fidusen i det.

Besvar