Spørgsmål

problemer med ny yousee play app


Badge

Pludselig virker den nye YouSee app ikke på mit Samsung. 
kunne streame igår, men idag er skærmen helt sort. 
forsøgt at afinstallere app og geninstallere, men kan ikke få lov at geninstallere. 
Den gamle app kan heller ikke bruges
 


8 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

Jeg har LG tv. Mit virker heller ikke. Kan ikke afspille indhold fra appen!! Kom igang yousee!! 

Omdømme 7
Badge +9

Hvor gammel er dit Samsung TV? Men prøv at slette Appen ret, ikke bare genindstallere den.

 

Det virker godt nok på min 5 år gamle tv med den nye App ligenu…

Badge

Har slettet den og kan slet ikke få lov at installere den igen. Viser bare sort skærm

Omdømme 7
Badge +9

Viser den sort skærm i App store når du prøver der?

Badge

Ja når jeg søger på apps kommer den nye YouSee Play app op og når jeg så vil hente den ned bliver skærmen sort. 
mit Samsung TV er ca 2 mdr gammelt og appen har været oppe at køre på tv’ et tidligere.

jeg ringer til YouSee imorgen.

 

tak for tilbagrmeldinger, meget værdsat.

 

Omdømme 7
Badge +9

Ok, så er det nok ikke Appen, men app store og/eller TVet det er galt med, måske plads mangel…

I morgen tidligt kommer nok Supporters fra Yousee her i Forumet du kunne vente og se hvad de svarer.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Majk 

Hvis appen bliver sort når du åbner den/forsøger at installere den, så virker det til at den ikke er afinstalleret helt. 

Når det sker, kan du så prøve at trykke på tilbageknappen på fjernbetjeningen i cirka 3 sekunder og se om du derefter får lov til at åbne den? 

@Hjorthefar; oplever du stadig fejl i dag? Hvis ja, så antager jeg at det slet ikke virker, og at det ikke er pga. de fejl vi allerede er i dialog om i privatbesked. Hvilken fejlbesked får du? 

Badge

Det virkede med tilbageknappen, det gjorde den kunne få lov at indlæse på ny. Det er oppe at køre nu. Tak for hjælpen Alle 👌

Besvar