Svar

problemer med ny app


Badge

Hej

Jeg har et samsung tv hvor den nye app har kørt på, men kan ikke nu, nu kan jeg kun bruge den gamle app

jeg har slette ny app mange gange og taget strøm fra og ventet 2 min  og når jeg vil installere den nye app igen bliver der bare grå skærm og den kommer ikke 

icon

Bedste svar af Louise 19 March 2024, 13:14

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er mange tråde her på forummet angående problemet med Play App’en på Samsung. Her er et udpluk af dem.

 

Badge

Er det under selve installationen at den grå skærm kommer? Eller er det når den nye app er installeret og den startes at den grå skærm kommer og ikke forsvinder igen?

Badge

ja det er lige som om den går direkte ind i app når jeg vil download den den skriver lige yousee play ny også så bliver der grå skærm

Omdømme 6
Badge +8

Hej @paho 

Kan du oplyse dit fulde modelnavn på dit TV? Så kan vi prøve at undersøge det nærmere. 

Når du sletter appen, altså inden du installerer den på ny, gør du det så som beskrevet nedenfor?
 

- Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".

Badge

Hej Louise 

Tusind tak for hjælpen det hele kører igen 

👍❤️

Besvar